Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Den lykkelige skriver: Min datter blev 1 år idag og vi har holdt fødselsdag i to weekender og i dagplejen.. så nu er jeg godt kvæstet ovenpå nogle hårde uger Ville da lige dele kagerne med jer.. Har i øvrigt også fået mine egen hjemmeside.. Så kig ind på: www.camillas-kager.dkKom gerne med kommentar eller forbedringer..
Min datter blev 1 år idag og vi har holdt fødselsdag i to weekender og i dagplejen.. så nu er jeg godt kvæstet ovenpå nogle hårde uger Ville da lige dele kagerne med jer.. Har i øvrigt også fået mine egen hjemmeside.. Så kig ind på: www.camillas-kager.dkKom gerne med kommentar eller forbedringer..
har du selv skåret 1-tallet ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er de bare skønne!! Her sidder min datter og jeg og er meget imponeret
Hvor er du bare dygtig! Jeg kan godt forstå, at du har haft travlt... Der har ikke manglet noget.
Tillykke med prinsessen!
MelikkazMoar skriver: har du selv skåret 1-tallet ?
Ja da Jeg bagte en hel bradepande kage.. skar så 1-tallet ud og delte den i to.. å der kunne komme fyld i.. noget af et besvær med at få den lagt sammen og fondant over men gik til sidst
Den lykkelige skriver: Ej tusind tak hvor er du sød!!! Kan man slet ikke se selv.. men tusind tak.. er jeg meget glad for at høre!
Ej tusind tak hvor er du sød!!! Kan man slet ikke se selv.. men tusind tak.. er jeg meget glad for at høre!
De er virkelig flotte. til min nieces fødselsdag fandt de en kage til 450, den er ikke halvt så flot som dine.. er det ikke VIRKELIG svært du har virkelig den fulde ret til at være SÅ stolt af dig selv. jeg havde hængt billeder op på hver eneste lygtepæl jeg kom forbi..
Mamalou skriver: Hvor er du bare dygtig! Jeg kan godt forstå, at du har haft travlt... Der har ikke manglet noget. Tillykke med prinsessen!
Mange tak med det hele
banana3 skriver: De er virkelig flotte. til min nieces fødselsdag fandt de en kage til 450, den er ikke halvt så flot som dine.. er det ikke VIRKELIG svært du har virkelig den fulde ret til at være SÅ stolt af dig selv. jeg havde hængt billeder op på hver eneste lygtepæl jeg kom forbi..
Ha ha ha ha Ej jeg takker for de meget flotte ord.. Altså det er MEGET med tålmodighed osv.. men er generelt meget kreativ i alt hvad jeg laver så finder det ikke som sådan svært.. men bliver jo bedre og bedre jo flere tekninkker jeg får lært mig selv.. men er selv lært så er da lidt stolt.. man skal bare prøve prøve og prøve..
iris-mor skriver: Hvor er de bare skønne!! Her sidder min datter og jeg og er meget imponeret
Tusind tak for det
Jamen for pokker da, du har da ikke sovet den sidste uges tid eller?????
Hvor er de fine, og ET-talskagen er bare rigtigt flot...
Er nødt til at spørge, hvor mange skulle I være, der er jo kage til flere dage
Dot D skriver: Jamen for pokker da, du har da ikke sovet den sidste uges tid eller????? Hvor er de fine, og ET-talskagen er bare rigtigt flot... Er nødt til at spørge, hvor mange skulle I være, der er jo kage til flere dage
Ha ha jamen vi har holdt det i 3 omgange.. 19 mennesker første gang og 16 mennesker anden gang og 6 mennesker 3 gange.. Men der var MEGET kage i overskud!! Så min kæreste har haft kage med på job hver mandag de sidste par uger Jobbet elsker det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128