Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min datter blev 1 år idag og vi har holdt fødselsdag i to weekender og i dagplejen.. så nu er jeg godt kvæstet ovenpå nogle hårde uger Ville da lige dele kagerne med jer.. Har i øvrigt også fået mine egen hjemmeside.. Så kig ind på: www.camillas-kager.dkKom gerne med kommentar eller forbedringer..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Den lykkelige skriver: Min datter blev 1 år idag og vi har holdt fødselsdag i to weekender og i dagplejen.. så nu er jeg godt kvæstet ovenpå nogle hårde uger Ville da lige dele kagerne med jer.. Har i øvrigt også fået mine egen hjemmeside.. Så kig ind på: www.camillas-kager.dkKom gerne med kommentar eller forbedringer..
Og tillykke med din datter
hold nu helt kæft det er flot ! det burde simpelthen ikke være muligt at lave så flotte kager !!!!! jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige. jeg giver dig dælme et stort klap på skulderen, og sender en masse kager hihi..
Bondefruen skriver: Og tillykke med din datter
Tusind tak
Hooold da op Jeg kan godt forstå du har haft travlt! hehe. Men de er satme også flotte! Det må jeg sige
Lunae skriver: Du er så sindsygt dygtig sødeste og tillykke med lille Gry!
Du er så sindsygt dygtig sødeste og tillykke med lille Gry!
Tak søde Luna..
Katte87 skriver: Hooold da op Jeg kan godt forstå du har haft travlt! hehe. Men de er satme også flotte! Det må jeg sige
Hi hi ja der har været run på med bagning og dekorering når lille musen var lagt.. så nu må det være ok med velfortjent slapper
banana3 skriver: hold nu helt kæft det er flot ! det burde simpelthen ikke være muligt at lave så flotte kager !!!!! jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige. jeg giver dig dælme et stort klap på skulderen, og sender en masse kager hihi..
Ej tusind tak hvor er du sød!!! Kan man slet ikke se selv.. men tusind tak.. er jeg meget glad for at høre!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128