Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Den lykkelige skriver: Ha ha jamen vi har holdt det i 3 omgange.. 19 mennesker første gang og 16 mennesker anden gang og 6 mennesker 3 gange.. Men der var MEGET kage i overskud!! Så min kæreste har haft kage med på job hver mandag de sidste par uger Jobbet elsker det
Ha ha jamen vi har holdt det i 3 omgange.. 19 mennesker første gang og 16 mennesker anden gang og 6 mennesker 3 gange.. Men der var MEGET kage i overskud!! Så min kæreste har haft kage med på job hver mandag de sidste par uger Jobbet elsker det
Kage er altid velkommen, hi hi....
Det så godt nok lidt vildt ud, men hellere for meget end for lidt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dot D skriver: Kage er altid velkommen, hi hi.... Det så godt nok lidt vildt ud, men hellere for meget end for lidt
Ja det var også ALT for meget.. min kæreste sagde også "Hvad sagde jeg" da gæsterne gik idag.. han siger altid jeg laver ALT for meget!! Men kagerne kunne jo ikke rumme alt den pynt hvis jeg lavede dem små Men af det 1 tal var det kun "foden" af 1-tallet som blev spist og af den ugle kage idag var det kun hvad der svare til toppen som blev spist Så imorgen har kæresten hele den store kage med så der er nogen der bliver glad i skuret på pladsen
Den lykkelige skriver: Ja det var også ALT for meget.. min kæreste sagde også "Hvad sagde jeg" da gæsterne gik idag.. han siger altid jeg laver ALT for meget!! Men kagerne kunne jo ikke rumme alt den pynt hvis jeg lavede dem små Men af det 1 tal var det kun "foden" af 1-tallet som blev spist og af den ugle kage idag var det kun hvad der svare til toppen som blev spist Så imorgen har kæresten hele den store kage med så der er nogen der bliver glad i skuret på pladsen
Så bliver der fest i skuret......
wow du er dygtig
Waaaaaaaauuuuuwww hvor er de bare utrolig vanvittig flotte !! Og så mange kager - hold kæft kvinde, du har da haft møgtravlt ;-D Men hvor skal du da bare være utrolig stolt af dig selv!
Gid jeg kunne hyrre dig til at lave sådanne Hello Kitty muffins til min kærestes 30 års fødsesldag ;-D Haha - HAN elsker Hello Kitty
Den lykkelige skriver: Ja da Jeg bagte en hel bradepande kage.. skar så 1-tallet ud og delte den i to.. å der kunne komme fyld i.. noget af et besvær med at få den lagt sammen og fondant over men gik til sidst
Ja da Jeg bagte en hel bradepande kage.. skar så 1-tallet ud og delte den i to.. å der kunne komme fyld i.. noget af et besvær med at få den lagt sammen og fondant over men gik til sidst
tak
min veninde og jeg skal lave til hendes datter her næste weekend og hun vil så gerne have et 1-tal til hende.. har du nogle fif ?
wow hvor er de bare super super flotte og sikke mange forskellige du har virkelig haft travlt
MelikkazMoar skriver: tak min veninde og jeg skal lave til hendes datter her næste weekend og hun vil så gerne have et 1-tal til hende.. har du nogle fif ?
Hmm altså ikke så meget andet end at jeg delte dem i 3 så det ikke var en stor kage man skulle lægge sammen og den ville brække osv.. Så skar selve "foden" for sig, og "takken" på et tallet for sig også resten for sig.. for ellers havde det været alt for svært at stå med!!Og da jeg lagde fondant over lavede jeg den lidt tykkere end jeg ellers ville have gjort for det var jo ikke så let som hvis det havde været en alm. rund kage så man skulle lige forme lidt.. så var det rart fondanten ikke var for tynd så den ville sprække osv.. Men ellers ikke nogle specielle fif..
B&J skriver: wow hvor er de bare super super flotte og sikke mange forskellige du har virkelig haft travlt
Tusind tak!!
grøn · ært skriver: Waaaaaaaauuuuuwww hvor er de bare utrolig vanvittig flotte !! Og så mange kager - hold kæft kvinde, du har da haft møgtravlt ;-D Men hvor skal du da bare være utrolig stolt af dig selv! Gid jeg kunne hyrre dig til at lave sådanne Hello Kitty muffins til min kærestes 30 års fødsesldag ;-D Haha - HAN elsker Hello Kitty
Ej hvor er du sød.. Tusind tak! Bliver helt ha ha ha kan han lide hallo kitty?? ha ha..Men jeg kunne jo lave en stor hallo kitty kage Hvor bor du??
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128