Puha .. Sidder og ryster :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2012

MorTilEn2013Dreng

jydeinden skriver:

tjaa jeg må være ærlig og indrømme at jeg nok er lidt firkantet på det område.. jeg kan ikke have ondt af folk hvis de vælger bevidst at køre for stærkt på et område hvor der kan være glat, og så måske med alkohol i blodet, så beder man lidt meget selv om at det skal gå galt.. men synd at det skal gå udover unge mennesker er det da bestemt.

Du skrev præcis det jeg tænkte.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2012

jydeinden

Maja_4000 skriver:

Der har jeg det helt på samme måde .. 

Det er deres familier og venner jeg har ondt af

jamen er da ganske enig med dig i at det er frygteligt for de pårørende at de skal modtage sådan en besked.

Men man må jo desværre formode at de har vidst et sted at dette kunne ske, hvis de også normalt havde for vane at kører meget for stærkt

Anmeld

26. februar 2012

jydeinden

Malou&Anders skriver:

Du skrev præcis det jeg tænkte.. 

på det område er jeg bare ret firkantet.. jeg har ALDRIG forstået hvorfor man skal kører over det tilladte, hvad er det der haster så meget, eller lokker en til at trykke ekstra hårdt på speederen?

Anmeld

26. februar 2012

MorTilEn2013Dreng

jydeinden skriver:

på det område er jeg bare ret firkantet.. jeg har ALDRIG forstået hvorfor man skal kører over det tilladte, hvad er det der haster så meget, eller lokker en til at trykke ekstra hårdt på speederen?

Forstår det virkelig heller ikke. Og bliver sindsyg på min kæreste når han skal spille smart og da vi startede med at være kærester kørte han heller ikke med sele. Men det gøre han nu for han ved jeg bliver stik tosset hvis han ikke har eller kører så meget for stærkt da jeg ligesom ikke vil have et opkald om han er død eller at jeg selv ender med og dø

Anmeld

26. februar 2012

jydeinden

Malou&Anders skriver:

Forstår det virkelig heller ikke. Og bliver sindsyg på min kæreste når han skal spille smart og da vi startede med at være kærester kørte han heller ikke med sele. Men det gøre han nu for han ved jeg bliver stik tosset hvis han ikke har eller kører så meget for stærkt da jeg ligesom ikke vil have et opkald om han er død eller at jeg selv ender med og dø

sad lige og snakkede med kæresten om netop det her for lidt siden.. og jeg sagde til ham at jeg ikke bryder mig om tanken om at han kører for hurtigt når han er alene, men dét bestemmer jeg jo ikke selv. Tilgengæld vil jeg IKKE have det den dag vi får børn, synes det er SÅ uacceptabelt og SÅ uansvarligt samt enormt egoistisk.

Anmeld

26. februar 2012

MorTilEn2013Dreng

jydeinden skriver:

sad lige og snakkede med kæresten om netop det her for lidt siden.. og jeg sagde til ham at jeg ikke bryder mig om tanken om at han kører for hurtigt når han er alene, men dét bestemmer jeg jo ikke selv. Tilgengæld vil jeg IKKE have det den dag vi får børn, synes det er SÅ uacceptabelt og SÅ uansvarligt samt enormt egoistisk.

Det er det nemlig.. Men han er vist os kommet over det der stadie ved at skal spille smart. Men han gøre det altså når han bliver skide sur og irriteret 

Anmeld

26. februar 2012

Maja_4000

jydeinden skriver:

jamen er da ganske enig med dig i at det er frygteligt for de pårørende at de skal modtage sådan en besked.

Men man må jo desværre formode at de har vidst et sted at dette kunne ske, hvis de også normalt havde for vane at kører meget for stærkt

Min familie kendte ikke føreren .. Men de andre har altid været MEGET fornuftige , så alle er meget uforstående over det der er sket 

Anmeld

26. februar 2012

Zeus

Maja_4000 skriver:

De fleste af jer har nok hørt om de 4 unge mænd som kørte galt i nat .. 3 af dem var min lillebrors gode venner .. Han har mistet 2 venner og den 3. ligger på Riget .. Sidder og tuder over nogle jeg aldrig har mødt .. Men for satan ! Livet er skrøbeligt ! 

Pas på jer selv derude 

Årh nej da

Sender alle mine tanker jeres vej, og håber at den sidste klarer sig igennem

Anmeld

27. februar 2012

MorTilEn2013Dreng

Så døde den sidste  

Puha fire unge drenge forfærdeligt tankerne er virkelig hos se pårørende 

Anmeld

27. februar 2012

Maja_4000

Malou&Anders skriver:

Så døde den sidste  

Puha fire unge drenge forfærdeligt tankerne er virkelig hos se pårørende 

Ja  

Det er frygteligt .. Tænk hvor manges liv der blev ændret den nat :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.