Puha .. Sidder og ryster :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.475 visninger
42 svar
0 synes godt om
26. februar 2012

Maja_4000

De fleste af jer har nok hørt om de 4 unge mænd som kørte galt i nat .. 3 af dem var min lillebrors gode venner .. Han har mistet 2 venner og den 3. ligger på Riget .. Sidder og tuder over nogle jeg aldrig har mødt .. Men for satan ! Livet er skrøbeligt ! 

Pas på jer selv derude 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2012

L&V

Maja_4000 skriver:

De fleste af jer har nok hørt om de 4 unge mænd som kørte galt i nat .. 3 af dem var min lillebrors gode venner .. Han har mistet 2 venner og den 3. ligger på Riget .. Sidder og tuder over nogle jeg aldrig har mødt .. Men for satan ! Livet er skrøbeligt ! 

Pas på jer selv derude 

Uh hvor grimt.. til din bror.. Og tanker til familierne

Anmeld

26. februar 2012

VNB

Maja_4000 skriver:

Pas på jer selv derude 

ej puha ja! 

GODT at din lillebror ikke var med dem!!! 

Anmeld

26. februar 2012

Maja_4000

VNB skriver:

ej puha ja! 

GODT at din lillebror ikke var med dem!!! 

Han skulle have været med !  Men han var HELDIGVIS syg !! Måske også derfor jeg er så rystet .. Tænk hvis han var taget med alligevel 

Anmeld

26. februar 2012

VNB

Maja_4000 skriver:

Han skulle have været med !  Men han var HELDIGVIS syg !! Måske også derfor jeg er så rystet .. Tænk hvis han var taget med alligevel 

gud hvor mega heldigt at han ikke var med!!!  

Jeg kan virkelig godt forstå at du er rystet... det er da næsten slet ikke til at holde ud af tænke på... 

hvad siger din bror til det hele? puha hvor må det være skrækkeligt for ham 

Anmeld

26. februar 2012

Mor Christa

Åh, søde Maja !!! Kæmpe knus kan fanme godt forstå at du er rystet!!! Det havde jeg også været, hvis det var min lillebror!! ISÆR hvis han skulle ha' været med. DU må give ham en ordentlig mysser og et kæmpe kram næste gang du ser ham!
1000 tanker er hermed sendt til din lillebror, de afdødes familie og venner!

Anmeld

26. februar 2012

Maja_4000

VNB skriver:

gud hvor mega heldigt at han ikke var med!!!  

Jeg kan virkelig godt forstå at du er rystet... det er da næsten slet ikke til at holde ud af tænke på... 

hvad siger din bror til det hele? puha hvor må det være skrækkeligt for ham 

Har kun snakket med min far .. Men han siger at min bror er helt slået ud .. De har lige været sammen på ferie i Tyrkiet så de var jo MEGET tætte lige nu  

Anmeld

26. februar 2012

Maja_4000

MissChrista skriver:

Åh, søde Maja !!! Kæmpe knus kan fanme godt forstå at du er rystet!!! Det havde jeg også været, hvis det var min lillebror!! ISÆR hvis han skulle ha' været med. DU må give ham en ordentlig mysser og et kæmpe kram næste gang du ser ham!
1000 tanker er hermed sendt til din lillebror, de afdødes familie og venner!

Tak 

Ja , puha .. Deres familier ! Det er jo bare enhver forældres mareridt .. Tænk hvis det er Caroline der om 17 år kører vanvidskørsel ?!  

Anmeld

26. februar 2012

VNB

Maja_4000 skriver:

Har kun snakket med min far .. Men han siger at min bror er helt slået ud .. De har lige været sammen på ferie i Tyrkiet så de var jo MEGET tætte lige nu  

arhem det er altså bare skrækkeligt... 

håber at der er nogen som tager lidt hånd om din bror og de resterende venner! 

Anmeld

26. februar 2012

Maja_4000

VNB skriver:

arhem det er altså bare skrækkeligt... 

håber at der er nogen som tager lidt hånd om din bror og de resterende venner! 

Jeg ved at foldboldholdet skulle mødes på ulykkesstedet , så er sikker på at de tager hånd om hinanden .. De har jo heldigvis resten af holdet at støtte sig op af .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.