Puha .. Sidder og ryster :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2012

VNB

Maja_4000 skriver:

Jeg ved at foldboldholdet skulle mødes på ulykkesstedet , så er sikker på at de tager hånd om hinanden .. De har jo heldigvis resten af holdet at støtte sig op af .. 

det er godt  

og lad os så håbe at de allesammen lærer lidt af det! 

altså Viktor blir BUNDET til sengen når han kommer i den alder... det kan jeg ligeså godt sige....  jeg kan slet slet slet ikke holde tanken ud! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2012

come2

Puha hvor er det trist.

Utroligt det skal gå så galt inden unge mennesker tænker over den fart de kører med - De kunne jo ligså godt have blandet usyldige mennesker ind i det uheld

Anmeld

26. februar 2012

Maja_4000

VNB skriver:

det er godt  

og lad os så håbe at de allesammen lærer lidt af det! 

altså Viktor blir BUNDET til sengen når han kommer i den alder... det kan jeg ligeså godt sige....  jeg kan slet slet slet ikke holde tanken ud! 

Ja , de er jo "heldigvis" selv skyld i det .. Hvis man kan sige det  Er ret sikker på min bror altid kører pænt , men NU gør han i hvert fald .. 

Tror nu ikke du kan binde ham til sengen Men forstår godt , at du har lyst til det :b

Anmeld

26. februar 2012

Maja_4000

come2 skriver:

Puha hvor er det trist.

Utroligt det skal gå så galt inden unge mennesker tænker over den fart de kører med - De kunne jo ligså godt have blandet usyldige mennesker ind i det uheld

Meget trist

Ja , det er godt at det var et træ og ikke en anden bil de ramte

Anmeld

26. februar 2012

VNB

Maja_4000 skriver:

Ja , de er jo "heldigvis" selv skyld i det .. Hvis man kan sige det  Er ret sikker på min bror altid kører pænt , men NU gør han i hvert fald .. 

Tror nu ikke du kan binde ham til sengen Men forstår godt , at du har lyst til det :b

hihi nej det kan godt ske at jeg ville få lidt problemer hvis jeg gjorde det...  men tanken er bare så ulidelig... 

godt at din bror er fornuftig!

det gælder jo ikke kun den der sidder bag rettet, men også at de andre i bilen siger noget til personen hvis en kører sindsygt! 

Anmeld

26. februar 2012

Pige2009

Maja_4000 skriver:

De fleste af jer har nok hørt om de 4 unge mænd som kørte galt i nat .. 3 af dem var min lillebrors gode venner .. Han har mistet 2 venner og den 3. ligger på Riget .. Sidder og tuder over nogle jeg aldrig har mødt .. Men for satan ! Livet er skrøbeligt ! 

Pas på jer selv derude 

Hold da op Tragisk...

Anmeld

26. februar 2012

Maja_4000

VNB skriver:

hihi nej det kan godt ske at jeg ville få lidt problemer hvis jeg gjorde det...  men tanken er bare så ulidelig... 

godt at din bror er fornuftig!

det gælder jo ikke kun den der sidder bag rettet, men også at de andre i bilen siger noget til personen hvis en kører sindsygt! 

Nemlig .. Nu kender jeg den vej (kørte faktisk også på den igår - Dog noget tidligere) .. Men hvis jeg sad i en bil , og føreren begyndte at køre 150 - 160 km der , var jeg gået amok  

Anmeld

26. februar 2012

Maja_4000

Baagøe skriver:

Hold da op Tragisk...

Meget

Anmeld

26. februar 2012

Michalala

Puha, jeg har inden for de sidste par år selv mistet en ung ven og en ung bekendt i ulykker.

Det rammer lige hårdt hver gang. Og man bliver mindet om hvor skrøbeligt livet er, og at man ikke kan tage sit eget liv, venner eller familie for givet.

Håber du får styrke til at være der for din bror i en svær situation.

Anmeld

26. februar 2012

VNB

Maja_4000 skriver:

Nemlig .. Nu kender jeg den vej (kørte faktisk også på den igår - Dog noget tidligere) .. Men hvis jeg sad i en bil , og føreren begyndte at køre 150 - 160 km der , var jeg gået amok  

præcis! man beder da personen om at sætte farten ned.. 

ved man om de havde drukket? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.