Puha .. Sidder og ryster :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2012

Maja_4000

VNB skriver:

præcis! man beder da personen om at sætte farten ned.. 

ved man om de havde drukket? 

De vil ikke komme med særlig mange oplysninger nu af hensyn til de pårørende , men en eller anden politimand har sagt , at det skal undersøges ..

Det håber jeg ikke de havde .. Det vil da bare gøre det endnu mere dumt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2012

Nessie

Hvor er det forfærdeligt

Jeg kan godt forstå at du er rystet

Min ældste nevø på 23 bor i det område, og jeg må indrømme at jeg åndede lettet op, da de fortalte alderen på de unge
Men tænker på de stakkels familier, hvor er det dog en frygtelig besked at få

Anmeld

26. februar 2012

jydeinden

tjaa jeg må være ærlig og indrømme at jeg nok er lidt firkantet på det område.. jeg kan ikke have ondt af folk hvis de vælger bevidst at køre for stærkt på et område hvor der kan være glat, og så måske med alkohol i blodet, så beder man lidt meget selv om at det skal gå galt.. men synd at det skal gå udover unge mennesker er det da bestemt.

Anmeld

26. februar 2012

Maja_4000

Nessie skriver:

Hvor er det forfærdeligt

Jeg kan godt forstå at du er rystet

Min ældste nevø på 23 bor i det område, og jeg må indrømme at jeg åndede lettet op, da de fortalte alderen på de unge
Men tænker på de stakkels familier, hvor er det dog en frygtelig besked at få

Det forstår jeg godt ! Hver gang man hører sådanne nyheder som kan omhandle nogle man kender , bliver man jo lettet - Men det sker altid for naboen

Det må være forfærdeligt at blive vækket midt om natten af en politimand (eller hvem det er der sørger for sådan noget) .. Det er derfor jeg HADER når folk ringer om natten .. Jeg tror altid at der er en som er død 

Anmeld

26. februar 2012

Maja_4000

jydeinden skriver:

tjaa jeg må være ærlig og indrømme at jeg nok er lidt firkantet på det område.. jeg kan ikke have ondt af folk hvis de vælger bevidst at køre for stærkt på et område hvor der kan være glat, og så måske med alkohol i blodet, så beder man lidt meget selv om at det skal gå galt.. men synd at det skal gå udover unge mennesker er det da bestemt.

Der har jeg det helt på samme måde .. 

Det er deres familier og venner jeg har ondt af

Anmeld

26. februar 2012

wamse

Hvor er det tragisk  For mig er årsagen for deres død helt ligemeget uanset om de kørte for stærkt eller ej, for det er et spild af liv. Jeg har mistet venner og bekendte pga stoffer, det er sgu for mig trist uanset hvad.

Må de hvile i fred

Anmeld

26. februar 2012

4kløver

Godt din bror er syg..
herfra

Anmeld

26. februar 2012

Maja_4000

Har lige fundet ud af at den 3. som er på Riget nu og stadig er meget kritisk er en af min brors MEGET gode venner .. De har gået på efterskole sammen , været på ferier sammen , går i gymnasiet sammen osv. osv. .. Please allesammen ..  for at han kæmper og kommer tilbage !! Kan ikke bære hvis min bror skal miste ham

Anmeld

26. februar 2012

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Tak 

Ja , puha .. Deres familier ! Det er jo bare enhver forældres mareridt .. Tænk hvis det er Caroline der om 17 år kører vanvidskørsel ?!  

Ja det er virkelig det værste marrid!! 
Jeg tør slet ikke TÆNKE på når Victor skal ha' sit kørekort! Puha! 

Anmeld

26. februar 2012

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Har lige fundet ud af at den 3. som er på Riget nu og stadig er meget kritisk er en af min brors MEGET gode venner .. De har gået på efterskole sammen , været på ferier sammen , går i gymnasiet sammen osv. osv. .. Please allesammen ..  for at han kæmper og kommer tilbage !! Kan ikke bære hvis min bror skal miste ham

Jeg krydser alt hvad jeg kan for at lægerne kan redde ham!!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.