Anonym skriver:
Mange tak .. Men jeg ved virkelig ikke hvordan jrg skal sætte mig ned og få snakket med ham
:
Du kan ikke snakke med ham. Sådan er det bare. Og hvis i har en samtale, så er det ikke noget fornuftigt som du efterfølgende kan bruge til noget, for han vil aldrig ændre sig, ikke for nogen som helst.
Min eks ringede til mig 24 gange indenfor 1 time og sendte samtidig 11 sms'er, da jeg på et tidspunkt var afsted på noget arbejdshygge i et sommerhus med nogle gode kollegaer. Han var Så jaloux og han kørte psykisk terror på mig, så jeg til sidst bare kom hjem.
Han dukkede engang op på mit fritidsarbejde (en tankstation), blot for at såre mig, gøre mig ked af det for derefter at skride ud af døren og lade mig stå der, knækket og såret. Og på arbejde og magtesløs over ikke at kunne gøre noget.
Når jeg havde fri fra arbejde, handlede jeg som regel på vej hjem. Hvis jeg var væk længere tid end det tog at køre hjem, ringede han flere gange for at høre hvad jeg lavede, hvorfor det tog så lang tid, hvornår jeg kom hjem og hvorfor det nu var nødvendigt at handle igen?
Er det sådan nogle oplevelser du har med ham?
Anmeld