Ingen at snakke med :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2012

Anonym trådstarter

Angelspot skriver:

Jeg vil opfordre dig til at læse den her artikel. Og læst det hele!

Har selv været igennem 4 lange lange år med sådan en af slagsen. Det er psykisk tortur. Desværre ved jeg af bitter erfaring, at du med dette indlæg og alle de gode råd, nok ikke får gjort så meget ved det. Han vil efter lidt tid, være den samme gode fyr som du elsker og sådan kører rumlen. Min mor fik mig væk og jeg er hende dybt taknemmelig. Håber der er andre der kan hjælpe dig  

Og jeg håber virkelig du bliver hjulpet. Ellers tør jeg ikke tænke på hvordan dit barn bliver påvirket.

http://www.stochholm.be/Psykopati.html

Mange mange tusind tak! Jeg læser den med det samme..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2012

Ellie79

Øv - , jeg havde nok pakket mine ting og sagt farvel og tak. Ikke om jeg ville finde mig i at blive kaldt en so eller ikke kunne arbejde lidt over uden at komme hjem til en sur kærste. At volden lige nu kun er psykisk er slet ikke i orden, tænk hvis det sker når du sidder med dit lille barn. Vores liv og vores børn er det dyrbareste vi har og lige nu elsker du ham, men kærlighed skal være gengældt og et forhold skal bygge på respekt sådan læser jeg ikke jeres forhold ser ud. Måske ændre han sig, men er du villig til at vente på det? og hvad hvis det ikke sker og du ender på skadestuen?

Pas på dig selv og baby i maven

Anmeld

24. februar 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

nej du forklare dig virkelig godt og jeg forstår dig rigtigt meget.. men stadig må du ikke gå rundt og ha det som du har det for det er altså ikke kærlighed, det er en form for trykhed du lever med....

husk du og dit barn kan få det 100 gange bedre selv ja det bliver hårdt og ja det er ikke til at se men syntes virkelig i skal få snakket eller til en par terpi (staves) for i skal have styr på tingene inden den lille kommer

Mange tak .. Men jeg ved virkelig ikke hvordan jrg skal sætte mig ned og få snakket med ham :

Anmeld

24. februar 2012

Anonym trådstarter

AnjaB skriver:

Øv - , jeg havde nok pakket mine ting og sagt farvel og tak. Ikke om jeg ville finde mig i at blive kaldt en so eller ikke kunne arbejde lidt over uden at komme hjem til en sur kærste. At volden lige nu kun er psykisk er slet ikke i orden, tænk hvis det sker når du sidder med dit lille barn. Vores liv og vores børn er det dyrbareste vi har og lige nu elsker du ham, men kærlighed skal være gengældt og et forhold skal bygge på respekt sådan læser jeg ikke jeres forhold ser ud. Måske ændre han sig, men er du villig til at vente på det? og hvad hvis det ikke sker og du ender på skadestuen?

Pas på dig selv og baby i maven

Mange tak for støtten !!

Anmeld

24. februar 2012

B&J

Anonym skriver:

Mange tak .. Men jeg ved virkelig ikke hvordan jrg skal sætte mig ned og få snakket med ham :

så syntes jeg du skal snakke med dig selv, for man skal ikke være ked af det og hvis du ikke kan snakke med ham jamen hvordan skal i så kunne snakke om babyen og tænk hvis han bliver sur en dag og knalder foden ind i døren og babyen bliver bange

bliver helt selv ked af det

tænk dig godt om bedre leve uden en far ind at leve med en man bliver ked og bange for

Anmeld

24. februar 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

så syntes jeg du skal snakke med dig selv, for man skal ikke være ked af det og hvis du ikke kan snakke med ham jamen hvordan skal i så kunne snakke om babyen og tænk hvis han bliver sur en dag og knalder foden ind i døren og babyen bliver bange

bliver helt selv ked af det

tænk dig godt om bedre leve uden en far ind at leve med en man bliver ked og bange for

Ja  

Bliver så ked af det af at tænke på  

Anmeld

24. februar 2012

Angelspot

Anonym skriver:

Du kan ikke snakke med ham. Sådan er det bare. Og hvis i har en samtale, så er det ikke noget fornuftigt som du efterfølgende kan bruge til noget, for han vil aldrig ændre sig, ikke for nogen som helst. 

Min eks ringede til mig 24 gange indenfor 1 time og sendte samtidig 11 sms'er, da jeg på et tidspunkt var afsted på noget arbejdshygge i et sommerhus med nogle gode kollegaer. Han var Så jaloux og han kørte psykisk terror på mig, så jeg til sidst bare kom hjem.

Han dukkede engang op på mit fritidsarbejde (en tankstation), blot for at såre mig, gøre mig ked af det for derefter at skride ud af døren og lade mig stå der, knækket og såret. Og på arbejde og magtesløs over ikke at kunne gøre noget.

Når jeg havde fri fra arbejde, handlede jeg som regel på vej hjem. Hvis jeg var væk længere tid end det tog at køre hjem, ringede han flere gange for at høre hvad jeg lavede, hvorfor det tog så lang tid, hvornår jeg kom hjem og hvorfor det nu var nødvendigt at handle igen?

Er det sådan nogle oplevelser du har med ham?

Anmeld

24. februar 2012

B&J

Anonym skriver:

Ja  

Bliver så ked af det af at tænke på  

ja og det må du ikke... syntes du skal flytte hjem eller hos noget familie venner og find dit egen sted at bo

Anmeld

24. februar 2012

Angelspot

Anonym skriver:

Mange mange tusind tak! Jeg læser den med det samme..

Jeg er meget interesseret i at høre hvad du synes om artiklen... Så skriv gerne tilbage  

Du er også velkommen til at skrive en pb

Anmeld

24. februar 2012

Anonym trådstarter

Angelspot skriver:

Du kan ikke snakke med ham. Sådan er det bare. Og hvis i har en samtale, så er det ikke noget fornuftigt som du efterfølgende kan bruge til noget, for han vil aldrig ændre sig, ikke for nogen som helst. 

Min eks ringede til mig 24 gange indenfor 1 time og sendte samtidig 11 sms'er, da jeg på et tidspunkt var afsted på noget arbejdshygge i et sommerhus med nogle gode kollegaer. Han var Så jaloux og han kørte psykisk terror på mig, så jeg til sidst bare kom hjem.

Han dukkede engang op på mit fritidsarbejde (en tankstation), blot for at såre mig, gøre mig ked af det for derefter at skride ud af døren og lade mig stå der, knækket og såret. Og på arbejde og magtesløs over ikke at kunne gøre noget.

Når jeg havde fri fra arbejde, handlede jeg som regel på vej hjem. Hvis jeg var væk længere tid end det tog at køre hjem, ringede han flere gange for at høre hvad jeg lavede, hvorfor det tog så lang tid, hvornår jeg kom hjem og hvorfor det nu var nødvendigt at handle igen?

Er det sådan nogle oplevelser du har med ham?

Det ved jeg ikke på en måde ikke helt.. Han dukker ikke op de forskellige steder. Jeg føler ikke han er lige så glad for vores kommende baby som jeg er han virker lige glad og "ja og"agtigt  hvis jrg snakker om babyen - selvom det var planlagt det hele :-( det er så svært at forklare

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.