Ingen at snakke med :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2012

Cookiemonsteret

Hov dobbelt  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Væk fra ham i en fart!! Sådan en som ham er ik værd at samle på og du er så meget mere værd en det!! Det eneste et barn har brug for er kærlighed og tryghed og det ka du sagtens klar alene. Også hvis han sku finde på at sige andet!! Flyt hjem til dine forældre, venner eller hvis det ik er en mulighed, så kvindehjem. Det vil jo kun være en kort periode til du fandt noget andet!! Håber det bedste for dig og din bette ! Vh stine

Anmeld

24. februar 2012

Timse

Jeg tror vi er nogle stykker herinde der har kendt sådan en type

Mit råd er kom væk og kom væk nu! Det er så usundt for dig at være i sådan et forhold, og det bliver et usundt miljø for dit barn at vokse op i hvis han forsætter på denne måde. Husk at passe på og elske dig selv

Anmeld

24. februar 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Undskyld jeg spør men hvorfor er du sammen med ham du kan da ikke elske en du er bange for og som gør dig ked af det???

men helt ærligt føl inden i og du kan leve med det for ikke godt for barnet at det føler det du føler nu da

Han er ikke til at snakke med når han er glad/sød er han den bedste kæreste i verden.

Hvis vi ik er sammen og jeg sms'er ham at han gør mig ked af det  , er han meget foreståelig , det er så svært at forklare :/

Anmeld

24. februar 2012

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

undkyld men... Han er sq da en nar.

Har han altid været sådan? eller er det noget der pludselig er kommet?
Han skal da slet ikke opfører sig sådan.

Håber i kan få snakket om tingene og om hvorfor han gør sådan. For den adfærd skal da lægges langt langt væk..

Stort til dig

Ved ikke hvordan jeg skal snakke med ham når han aldrig lytter til mig,. Han kan nærmest kun lytte hvis jeg sms'erham og det kan jrg ikke bruge til så meget :-(

Anmeld

24. februar 2012

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Væk fra ham i en fart!! Sådan en som ham er ik værd at samle på og du er så meget mere værd en det!! Det eneste et barn har brug for er kærlighed og tryghed og det ka du sagtens klar alene. Også hvis han sku finde på at sige andet!! Flyt hjem til dine forældre, venner eller hvis det ik er en mulighed, så kvindehjem. Det vil jo kun være en kort periode til du fandt noget andet!! Håber det bedste for dig og din bette ! Vh stine

Mange tak.!!

Jeg synes bare det svært at flytte og forlade det hele fordi når han er glad så er han jordens dejligste :-(  

Anmeld

24. februar 2012

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Det er psykisk vold og det er meget anstrengende at være i et forhold hvor man ikke bliver hørt samt mistænkeliggjort. Hvofor er du sammen med ham? Hvorlænge har du været sammen med ham?

Har du tænkt på hvad dit barn kommer til at lære fx tale nedsættende til kvinder, voldelig, usikkerhed.

Men er ked af du er i den situation.

Ja du har ret. 

Jeg er sammen med ham fordi jeg elsker ham så meget og han er en helt anden når han er glad , men det er meget svært når hanRikke er til at snakke med 

Anmeld

24. februar 2012

Angelspot

Anonym skriver:

Jeg er på en måde ny herinde. Har i hvert fald aldrig oprettet en debat før. Men jeg må bare ud med det her og føler ikke rigtig at der er nogle og snakke med :-(, hvis der er nogle der kender det. Så, tak fordi du læser og undskyld hvis det er meget rodet og negativt. 

Jeg har en kæreste, vi venter barn, jeg er 20 uger henne. Jeg glæder mig rigtig meget!! Men det er som om han ikke har respekt for mig. Når han bliver sur, kan han blive meget hidsig og på en måde være voldelig (han har aldrig gjort mig noget) men voldelig på den måde, at han f.eks. har sparket hul i døren, (jeg er ikke så vild med at køre for stærkt) så da vi var ude og køre, kørte han helt op til 90 hvor man må køre 50, jeg var næsten lige blevet gravid, blev meget bange og ked af det. Fredage arbejder jeg lidt længere 30min. (og det ved han udemærket godt) . Tiden gik over min normale arbejdes tid og jeg får en SMS "øh hvad laver du" jeg svare "jeg er på arbejde?" og ringer derefter til ham og spørg om der er noget galt, han svare at "han ikke kunne forstå jeg stadig var på arbejde ? Var jeg nu hos min hemmelige elsker ? Drikker du med dine kollegaer ?" (jeg drikker ikke når jeg er gravid, ved han også godt. Og har aldrig været utro eller noget) skynder mig så jeg kan komme hjem, og ringer til ham og i samtalen slutter han med at kalde mig en "so" og ligger røret på.. Jeg kommer hjem og får skylden for alt. Jeg er så ked af det. Hver gang hvis vi skændes og hvis jeg siger min mening, får han den altid drejet til at det er min skyld. I sådan en situation som idag, græder jeg så meget, føler mit valg er forkert mht. vores kommende barn. Får lyst til at flytte.. 

Undskyld havde brug for at "snakke" med nogen.. :-(

Jeg vil opfordre dig til at læse den her artikel. Og læst det hele!

Har selv været igennem 4 lange lange år med sådan en af slagsen. Det er psykisk tortur. Desværre ved jeg af bitter erfaring, at du med dette indlæg og alle de gode råd, nok ikke får gjort så meget ved det. Han vil efter lidt tid, være den samme gode fyr som du elsker og sådan kører rumlen. Min mor fik mig væk og jeg er hende dybt taknemmelig. Håber der er andre der kan hjælpe dig  

Og jeg håber virkelig du bliver hjulpet. Ellers tør jeg ikke tænke på hvordan dit barn bliver påvirket.

http://www.stochholm.be/Psykopati.html

Anmeld

24. februar 2012

Anonym trådstarter

Mamalou skriver:

Jeg kan godt forstå, at du synes det er svært at være dig. Det lyder ikke til, at din kæreste behandler dig godt - ihvertfald ikke ud fra de beskrivelser du kommer med. Det lyder til, at han gør dig utryg og er godt i gang med at ødelægge dit selvværd! 

Har din kæreste altid været sådan, eller hvornår er det startet?

Kram

Ja du har på en måde helt ret.. Han startede på en måde med det da jeg blev gravid, selvom det var planlagt og han blev meget glad da deN Var positiv

Anmeld

24. februar 2012

B&J

Anonym skriver:

Han er ikke til at snakke med når han er glad/sød er han den bedste kæreste i verden.

Hvis vi ik er sammen og jeg sms'er ham at han gør mig ked af det  , er han meget foreståelig , det er så svært at forklare :/

nej du forklare dig virkelig godt og jeg forstår dig rigtigt meget.. men stadig må du ikke gå rundt og ha det som du har det for det er altså ikke kærlighed, det er en form for trykhed du lever med....

husk du og dit barn kan få det 100 gange bedre selv ja det bliver hårdt og ja det er ikke til at se men syntes virkelig i skal få snakket eller til en par terpi (staves) for i skal have styr på tingene inden den lille kommer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.