Jeg er på en måde ny herinde. Har i hvert fald aldrig oprettet en debat før. Men jeg må bare ud med det her og føler ikke rigtig at der er nogle og snakke med :-(, hvis der er nogle der kender det. Så, tak fordi du læser og undskyld hvis det er meget rodet og negativt.
Jeg har en kæreste, vi venter barn, jeg er 20 uger henne. Jeg glæder mig rigtig meget!! Men det er som om han ikke har respekt for mig. Når han bliver sur, kan han blive meget hidsig og på en måde være voldelig (han har aldrig gjort mig noget) men voldelig på den måde, at han f.eks. har sparket hul i døren, (jeg er ikke så vild med at køre for stærkt) så da vi var ude og køre, kørte han helt op til 90 hvor man må køre 50, jeg var næsten lige blevet gravid, blev meget bange og ked af det. Fredage arbejder jeg lidt længere 30min. (og det ved han udemærket godt) . Tiden gik over min normale arbejdes tid og jeg får en SMS "øh hvad laver du" jeg svare "jeg er på arbejde?" og ringer derefter til ham og spørg om der er noget galt, han svare at "han ikke kunne forstå jeg stadig var på arbejde ? Var jeg nu hos min hemmelige elsker ? Drikker du med dine kollegaer ?" (jeg drikker ikke når jeg er gravid, ved han også godt. Og har aldrig været utro eller noget) skynder mig så jeg kan komme hjem, og ringer til ham og i samtalen slutter han med at kalde mig en "so" og ligger røret på.. Jeg kommer hjem og får skylden for alt. Jeg er så ked af det. Hver gang hvis vi skændes og hvis jeg siger min mening, får han den altid drejet til at det er min skyld. I sådan en situation som idag, græder jeg så meget, føler mit valg er forkert mht. vores kommende barn. Får lyst til at flytte..
Undskyld havde brug for at "snakke" med nogen.. :-(

Anmeld