Rebecca55 skriver:
Vi valgte at holde det hemmeligt at vi prøvede, da vi havde et vennepar som heller ikke kunne blive gravid. Der kunne vi se hvor hårdt det var og jeg orkede ikke at folk hele tiden skulle spørget til det. Det var super hårdt ikke at kunne snakke om det med nogen, men som du siger kan andre folk på ingen måde sætte sig ind i det man går igennem.
Jeg blev meget syg af at tænke så meget på det, at jeg til sidst sagde stop. Blev enig med min kæreste om at jeg igen måtte drikke og små ryge når vi var til fest osv. For hele min hverdag handlede om hvordan jeg levede bedst muligt, i forhold til at kunne blive gravid. Det hjalp meget at slippe tøjlerne og leve lidt igen. Er også overbevist om at fordi jeg fik det psykisk bedre, gjorde jeg blev gravid første gang.
Men som du siger er svært ikke at tænke på andet hele tiden. Sex er pludselig en opgave man er på og ikke så meget for lidenskabens skyld... Se om ikke du kan finde noget du kan gå op i eller noget du elsker at lave. Bare man har lidt der får tankerne et andet sted hen, tror jeg er super sundt. I forhold til sex, lod jeg til sidst være med at fortælle hvornår det var nu. Men forførte min kæreste med noget frækt tøj og lidt, så det igen blev sjovt og dejligt at være sammen. Håber ikke jeg bliver for personlig. Men det fyldte også rigtig meget hos os.
Du bliver skam ikke for personlig, jeg er ikke så sart 

Men du har fuldstændig ret, man fokuserer alt for meget på det, det hele drejer sig ligesom om det.
Vores sexliv gik også fuldstændig i kludder mudder, fordi der var alt for meget folkus på baby. Så min kæreste kunne slet ikke til sidst. og jeg blev sur.Så ja, man er virkelig nød til at fokusere på noget andet.
Det første stykke tid gjorde jeg også ligesom dig, hverken røg el. drak til fest og lignende. Men begyndte også igen ( ikke til hverdag) da jeg jo alligevel ikke blev gravid.
I dag har vi så fået afleveret min kærestes sædprøve på sygehuset, der var ikke meget i glasset, men det var der. ( Der har aldrig kommet så meget ud af ham)
Anmeld