Rebecca55 skriver:
Ja det er selvfølgelig svært for dem nøjagtigt at sige hvordan og hvorledes, inden alle prøver er på plads. Jeg fik pergotime efterfulgt af nogle indsrøjtninger, jeg ikke kan huske hvad hedder. Hvor vi så skulle insemineres og der var aldrig tale om at vi skulle prøve selv først. Men igen det er nok forskelligt fra par til par. Hvor er i tilknyttet ?
Jeg gik til uge 34+3 og fødte ved akut kejsersnit, da jeg fik meget voldsom svangerskabsforgiftning. De anbefaler at man får kejsersnit, da chancen for en eller to, alligevel vill skulle tages ved kejsersnit er meget stor. Da det der ikke er plads til de kan vende sig i maven og ligge sig klar til at blive født. Vores ene søn lå med hovedet op under mine ribben, så han ville ikke kunne være født naturligt. Men de kan ikke tvinge en til kejsersnit, men anbefaler det meget.
Det var da også noget af en omgang så.
Så er det bare skønt, at det endte med 3 dejlige børn.
Vi blev egentlig henvist til Herning sygehus, gynækologisk afd. Troede de sendte en videre til en fetilitets klinik, men det har de ikke snakket om. så jeg håber da virkelig at de har styr på det, der oppe.
I følge den brochure vi har fået, skal jeg ogå have en scanning, på tiende dagen,tror jeg det var, for at se om der er et æg klar. Hvis der så ikke er det, ved jeg ikke om jeg skal sprøjte mig selv eller noget.
Anmeld