Endnu et pergotime spørgsmål ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2012

Rebecca55

metski83 skriver:

Præcis, vi har heldigvis talt om det ;-) 

Nu skal vi bare have hans sædprøve overstået, så vi kan komme igang. 

Bliver spændene for jer at komme i gang... I har været en hård tid igennem, så  fingre for det lykkedes for jer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2012

metski83

Rebecca55 skriver:

Bliver spændene for jer at komme i gang... I har været en hård tid igennem, så  fingre for det lykkedes for jer.

Tak skal du have. Ja det har været hårdt og er det stadigvæk, så længe vi ikke har helt afklaring omkring min kærestes sæd. Først der ved vi hvordan og hvorledes med behandling. Men plan A er Pergotime. 

Anmeld

20. februar 2012

Rebecca55

metski83 skriver:

Tak skal du have. Ja det har været hårdt og er det stadigvæk, så længe vi ikke har helt afklaring omkring min kærestes sæd. Først der ved vi hvordan og hvorledes med behandling. Men plan A er Pergotime. 

Ja det er en forfærdelig tid at gå igennem... Jeg var indlagt flere gange med så voldsomme fysiske smerter, på grund af det var så psykisk hårdt. Hvornår vil i få svar på hans prøver ?

Anmeld

20. februar 2012

metski83

Ja det er en forfærdelig tid at gå igennem... Jeg var indlagt flere gange med så voldsomme fysiske smerter, på grund af det var så psykisk hårdt. Hvornår vil i få svar på hans prøver ?

Tænker på alle dem der klager over gener ved en graviditet, det kan jeg godt se er træls, men jeg tog dem gerne hvis bare jeg kunne blive gravid. 

Han skal aflevere torsdag og vi får svar mandag. Men først d. 14 marts når jeg skal scannes indvendig igen, får vi den præcise handlingsplan. 

Anmeld

20. februar 2012

betina

Havde ingen bivirkninger da jeg tog pergotime.

Held og lykke med projektet, håber det snart lykkes for jer

Anmeld

20. februar 2012

Rebecca55

metski83 skriver:

Tænker på alle dem der klager over gener ved en graviditet, det kan jeg godt se er træls, men jeg tog dem gerne hvis bare jeg kunne blive gravid. 

Han skal aflevere torsdag og vi får svar mandag. Men først d. 14 marts når jeg skal scannes indvendig igen, får vi den præcise handlingsplan. 

Ja man tog gladeligt alles kvaler for at blive gravid... Dem der brokker sig over at blive gravid, har man lyst til at give en stor røvfuld. he he

Puha der er lang tid til og tiden bliver ikke mindre lang af at det kommer tættere på.

Anmeld

20. februar 2012

metski83

Rebecca55 skriver:

Ja man tog gladeligt alles kvaler for at blive gravid... Dem der brokker sig over at blive gravid, har man lyst til at give en stor røvfuld. he he

Puha der er lang tid til og tiden bliver ikke mindre lang af at det kommer tættere på.

Ja det har man virkelig. Man tænker de skulle bare være glade for, at de så let bliver gravide. 

Ja der er aaaaaalt for lang tid til at vi får mere vished. Syntes uvisheden er rigtig træls. Og jeg skal måske opereres, men ced ikke om det er før, under el. efter. Der er så mange ting at spekulere i. 

Anmeld

20. februar 2012

metski83

betina skriver:

Havde ingen bivirkninger da jeg tog pergotime.

Held og lykke med projektet, håber det snart lykkes for jer

Dejligt at høre og tak for det.

Blev du gravid på pergotime ?

Anmeld

20. februar 2012

Rebecca55

metski83 skriver:

Ja det har man virkelig. Man tænker de skulle bare være glade for, at de så let bliver gravide. 

Ja der er aaaaaalt for lang tid til at vi får mere vished. Syntes uvisheden er rigtig træls. Og jeg skal måske opereres, men ced ikke om det er før, under el. efter. Der er så mange ting at spekulere i. 

Hvad skal du opereres for ?

Jeg fik en kikkert operation for at se om jeg kunne få børn.

Anmeld

20. februar 2012

metski83

Rebecca55 skriver:

Hvad skal du opereres for ?

Jeg fik en kikkert operation for at se om jeg kunne få børn.

Fordi der sidder en cyste/endemetriom ved min ene æggestok. Den skal fjernes i fuld narkose, men ved kikkert operation.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.