Endnu et pergotime spørgsmål ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.576 visninger
44 svar
0 synes godt om
19. februar 2012

metski83

Undskyld alle mine spørgsmål, men det hele er så nyt for mig. 

Men er lidt nysgerrig efter at høre hvordan i havde/har det med Pergotime ?

Har i nogen bivirkninger og mærker i til at i tager det ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2012

metski83

Er der slet ingen der vil dele ud af deres erfaringer ?

Anmeld

19. februar 2012

fnuggi

hejsa jeg har selv haft/har en del mere bryst spændinger som kan forviger en del da man er fristet til at tro nu er den der men det var den ikke første gang så håber denne gang 

men ellers ikke andet 

Anmeld

19. februar 2012

Rebecca55

Jeg havde hedeture og blev utrolig svimmel i meget korte perioder, ellers mærkede jeg ikke noget til det. Men det er vist meget forskelligt hvor voldsomme bivirkninger man får.

Held og lykke med det.

Anmeld

19. februar 2012

metski83

fnuggi skriver:

hejsa jeg har selv haft/har en del mere bryst spændinger som kan forviger en del da man er fristet til at tro nu er den der men det var den ikke første gang så håber denne gang 

men ellers ikke andet 

Jeg frygter for humørsvingninger. Vil ikke have det går ud over min kæreste. 

Anmeld

19. februar 2012

metski83

Rebecca55 skriver:

Jeg havde hedeture og blev utrolig svimmel i meget korte perioder, ellers mærkede jeg ikke noget til det. Men det er vist meget forskelligt hvor voldsomme bivirkninger man får.

Held og lykke med det.

Ikke rart med svimmelhed. Jeg frygter humør svingninger, jeg vil ikke have det går ud over min kæreste. 

Anmeld

19. februar 2012

Rebecca55

metski83 skriver:

Ikke rart med svimmelhed. Jeg frygter humør svingninger, jeg vil ikke have det går ud over min kæreste. 

Hvis bare jeg satte mig ned og drak en masse vand, så gik det over efter en 5-10 min. Men det kom nok en 5-6 gange i løbet af dagen. Det havde jeg ikke noget af, men var også på shopping i London i den periode. Så måske det lagde en dæmper på humørsvingningerne.

Anmeld

19. februar 2012

metski83

Rebecca55 skriver:

Hvis bare jeg satte mig ned og drak en masse vand, så gik det over efter en 5-10 min. Men det kom nok en 5-6 gange i løbet af dagen. Det havde jeg ikke noget af, men var også på shopping i London i den periode. Så måske det lagde en dæmper på humørsvingningerne.

Ja det hjælper nok at fokusere på noget andet, og ikke risikoen for symptomer. 

Anmeld

19. februar 2012

Rebecca55

metski83 skriver:

Ja det hjælper nok at fokusere på noget andet, og ikke risikoen for symptomer. 

Ja helt sikkert. Tænker også at så længe du er opmærksom på det, kan det jo ikke gå helt galt. Plus din kæreste jo godt ved at han bare skal likke ørene...

Anmeld

19. februar 2012

metski83

Rebecca55 skriver:

Ja helt sikkert. Tænker også at så længe du er opmærksom på det, kan det jo ikke gå helt galt. Plus din kæreste jo godt ved at han bare skal likke ørene...

Præcis, vi har heldigvis talt om det ;-) 

Nu skal vi bare have hans sædprøve overstået, så vi kan komme igang. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.