Rigtig fint at I fik talt med pædagogen om det, der er bare ikke noget værre end at være utryg når man afleverer sit barn.
Det var vi i den DP Daniel startede i, ikke pga. børnene, men pga. de to madammer der kaldte sig DPmødre. Der gik han så heller ikke ret længe.
Vi har haft én episode hvor Daniel var blevet bidt i hånden i VS, og da jeg nævnte det for pædagogen blev hun helt skidt over at ingen havde talt med os om det, men hun undersøgte hvad der var sket, og de havde helt styr på det hele.
Ellers har han kun fået skrammer 2 gange, og det var på legepladsen.
Jeg har selv skældt Daniel ud, fordi han skubbede til en mindre pige så hun faldt, men han begyndte allerede selv at græde, da han så hun væltede, så tror egentlig ikke det var ment som et skub, men som en måde at mase sig forbi.
Jeg har også før taget fat i andre børn, hvis de har været voldsomme overfor enten min egen eller andre børn, og har heldigvis aldrig oplevet at de er blevet ved.
Forstår virkelig ikke at de forældre bare bliver siddende, jeg var sprunget op og havde skældt mit eget barn ud.
Men måske er det meget normal opførsel hjemme hos dem?
Men i hvert fald er det godt at se at der er taget hånd om det, VS er obs på det, og I har fået fred i sindet igen 
Anmeld