Nattøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2013

Lara

Jeg tror virkelig heller ikke det gør den store forskel, jo nattøj kan være en del af putte ritualet, hvis man formår at kæde de to ting sammen, men tror nu også først de forstår det omkring de 3-4 mdr, men så har de måske en vane allerede. Vi startede først med nattøj ved de ca 3-4 mdr, da han alligevel var meget oppe om natten om blive ammet de første måneder og da han ikke rigtig før de 3 -4 mdr begyndte rigtig at bevæge sig Og det tøj han havde på, var aldrig rigtig noget som kunne stramme eller med mange lag osv. Nu prøver vi at give nattøj på omkring en halv time inden putte tid, så han ved han snart skal sove og fordi han har det for varmt med almindelig tøj og for der ikke er noget som skal stramme og være træls.

Men godt sp. for jeg havde selv tænkte det mange gange....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2013

Fenja09

modesty skriver:

Hejsa,

jeg overhørte her forleden en bekendt snakke om putning af hendes baby, hvor hun fortalte at baby fik nattøj på.

Hvornår begyndte I at give jeres baby nattøj på? Og hvorfor?

Min dreng er 4 mdr. og bruger kun heldragte og bodyer med bomuldsleggings, så jeg kan ikke rigtigt se nogen grund til at skulle give ham nattøj på.

På forhånd tak for svar. 

Jeg startede først med at give min datter nattøj på, da hun var omkring 8-9 måneder. Hun får nattøj på fordi hun går i dagpleje og bevæger sig meget mere end da hun f.eks var 4 måneder. I den forbindelse bliver hun også mere beskidt i løbet af dagen plus at det giver en fast rutine at gøre det samme hver dag.

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.