Nattøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.906 visninger
31 svar
1 synes godt om
18. februar 2012

modesty

Hejsa,

jeg overhørte her forleden en bekendt snakke om putning af hendes baby, hvor hun fortalte at baby fik nattøj på.

Hvornår begyndte I at give jeres baby nattøj på? Og hvorfor?

Min dreng er 4 mdr. og bruger kun heldragte og bodyer med bomuldsleggings, så jeg kan ikke rigtigt se nogen grund til at skulle give ham nattøj på.

På forhånd tak for svar. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2012

MelikkazMoar

modesty skriver:

Hejsa,

jeg overhørte her forleden en bekendt snakke om putning af hendes baby, hvor hun fortalte at baby fik nattøj på.

Min dreng er 4 mdr. og bruger kun heldragte og bodyer med bomuldsleggings, så jeg kan ikke rigtigt se nogen grund til at skulle give ham nattøj på.

På forhånd tak for svar. 

er det 2-delt nattøj du tænker på ?

min datter fik fra start natdragt på  

Anmeld

18. februar 2012

modesty

MelikkazMoar skriver:

er det 2-delt nattøj du tænker på ?

min datter fik fra start natdragt på  

Nej, jeg mener bare at man skifter til noget andet tøj når baby skal sove. Hvorfor gør du det?

Anmeld

18. februar 2012

Pige2009

modesty skriver:

Hejsa,

På forhånd tak for svar. 

Laura fik nattøj på fra starten, da jeg mener, det er vigtigt at give faste rutiner osv. allerede i en tidlig alder Det har virket her for Laura er nu 2 år og 4 mdr. og hun lægger sig til at sove uden problemer og har altid gjort det

Anmeld

18. februar 2012

MelikkazMoar

modesty skriver:

Nej, jeg mener bare at man skifter til noget andet tøj når baby skal sove. Hvorfor gør du det?

min datter var/er meget piget om dagen mht tøj.. da hun er skaldet og ikke skal ligne en dreng for meget

så hun får nattøj på og det har hun gjord fra dag 1..

synes bare det hører sig til

Anmeld

18. februar 2012

Zeus

modesty skriver:

Hejsa,

På forhånd tak for svar. 

Stort set fra dag 1, med begge piger

Anmeld

19. februar 2012

Mettefpigen

Jaa bassen får også natdragt på her...  Det er kun hvis vi har gået aftentur og han så sover derfra og til om natten at han ikk får natdragt på... Det er også rutinemæssigt at han får det på her  Plus at jeg synes han blir for varm om natten hvis han ikk får det på...

Anmeld

19. februar 2012

Toshiba

modesty skriver:

Hejsa,

På forhånd tak for svar. 

fra dag 1 - til 5 måneders alderen fik hun natdragt på HVER aften.

fra 5 måneder til nu (13 måneder) sover hun kun i body + strømpebukser - ellers smelter hun væk

Anmeld

19. februar 2012

modesty

Tak for svar. 

Anmeld

19. februar 2012

vitapigen

Tror de første 14 dage - 1 mdr sov vores datter bare i den body hun havde på. Og derefter blev det lidt kolder i vejret og der gav vi hende en natdragt på med fødder i og har gjort det siden (hun er nu 7 mdr) og regner med at hun bliver ved med det, da det er en rigtig god rutine vi har

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.