Nattøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2012

sarahb

Fra dag 1. Det er et af vores aftens ritualer så baby netop ved at nu er det snart sengetid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2012

Clisolka

Det har vi gjort fra dag 1 

Anmeld

19. februar 2012

Rødhætte

modesty skriver:

Hejsa,

jeg overhørte her forleden en bekendt snakke om putning af hendes baby, hvor hun fortalte at baby fik nattøj på.

Hvornår begyndte I at give jeres baby nattøj på? Og hvorfor?

Min dreng er 4 mdr. og bruger kun heldragte og bodyer med bomuldsleggings, så jeg kan ikke rigtigt se nogen grund til at skulle give ham nattøj på.

På forhånd tak for svar. 

Min dreng fik nattøj på hver dag fra han var ca 1 mdr.. Jeg elsker børn i nattøj og synes det er lækkert med en ny frisk baby når det er senge tid

Anmeld

19. februar 2012

ESV

Vi har givet nattøj på fra dag 1 for at gøre det til en del af er ritual om at nu et det aften/nat nu tager vi noget andet tøj på og sover. Jeg går da heller ikke i seng i det tøj jeg har haft på hele dagen.

Anmeld

19. februar 2012

norenberg

Også fra dag et her

Anmeld

19. februar 2012

NinaNymannMadsen

begge mine piger har fået nattøj på fra start af.
den ene er 4 måneder og den anden er 2½ år.
hende på 4 måneder får dog kun en body på da hun ligger i sovepose
den store har enten en natdragt eller todel nattøj som er shorts og t-shirt for det meste.

Anmeld

19. februar 2012

Lone Jakobsen

mine har fået nattøj på fra dag 1. med mindre det har været for varmt.

Anmeld

19. februar 2012

Cassiopeia

Det er da også hyggeligt når de kravler, går, løber rundt i deres nattøj i en times tid, inden de skal i seng 

Min dreng har altid fået nattøj på, lige fra han var helt bette 

Anmeld

19. februar 2012

Moar2011

storm har fra fødselsen af, fået nattøj på. da jeg bare synes at det gør man hihi .. har ikk rigtig nogen grund :p

Anmeld

19. februar 2012

Jonatansmor

modesty skriver:

Hejsa,

jeg overhørte her forleden en bekendt snakke om putning af hendes baby, hvor hun fortalte at baby fik nattøj på.

Hvornår begyndte I at give jeres baby nattøj på? Og hvorfor?

Min dreng er 4 mdr. og bruger kun heldragte og bodyer med bomuldsleggings, så jeg kan ikke rigtigt se nogen grund til at skulle give ham nattøj på.

På forhånd tak for svar. 

Drengen har altid sovet i nattøj. Selve ritualet, at tage tøj af og nyt på, forbereder hjernen på det skifte der er imellem vågen og sove.

Og så ser han totalt nuttet ud i sin heldragt med fusser og sin lille fine topmave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.