At få et barn med kæresten????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2012

ESV

Jeg blev gravid efter 2 1/2 måned MEN hun er undfanget på p piller og var på ingen måder planlagt. Vi valgte at beholde hende og har aldrig fortrudt nu er hun 2 år men jeg kan da nogen gange godt være lidt ærgelig og alle de ting vi aldrig oplevede som par. Selvfølgelig kommer der nogle andre glæder og oplevelser som familie men tiden som par får vi aldrig igen og vi havde oven i købet kendt hinanden i 10 år før vi blev kærester. Men det er jo ikke det sammen som at opleve og gøre ting som par.. Jeg syntes du for din datters skyld skal lære denne mand lidt bedre og kende skulle det ske at i går fra hinanden er det jo ikke kun dig der mister ham. Og tænk på hvordan hun vil føle det hvis hun inden for et års tid skal dele dig med både en ny kæreste og en lille ny. Hensynet til hende bør komme først og det mener jeg du fuldstændig tilside sætter hvis i allerede nu laver et barn sammen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2012

Mor til Majbørn

MariaE skriver:

ked af at sige, men det er en meget uovervejet og umoden beslutning at få børn sammen SÅ tidligt i et forhold....i er stadig på stadiet af nyforelskelse, som siges at være ca 2 års tid....så nej, jeg vile langt fra anbelafe det og synes ikke det er hvrken en klog eller velovervejet beslutning. Ved godt det ikke er det du vil hørte, det vil folk der vil have børn tidligt sjændent, men ikke desto mindre viser statistikekr at folk der får børn sammen tidligt i et forhold har meget store chancer for at gå fra hinanden igen relativt hurtigt..ogt det er sgu synd for en familie. Dette gælder ikke alle, men det gælder desværre en hel del. Især som ung mor, men også for folk der har flere år på bagen.

hvad er det for en statistik som siger, at når folk får børn sammen tidligt, går de oftere fra hinanden...?

Ikke fordi jeg ikke tror på dig - jeg vil bare gerne vide, hvad det er for en undersøgelse....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.