EKBJ skriver:
Hvorfor er det en umoden beslutning hvis de begge to føler sig klar til at få et barn sammen? Det kan jeg ikke rigtig se? Det vælger man da selv
ja, man vælger selv og i mit hvoed er det hovedkuls og direkte dumt at kaste sig ud i efter 3 mdrs forhold....helt og aldeles umoden tankegang at ville lege mor og far når man på dette tidspunkt ike engang kender hianden eller har nogen som hekst ide om hvad det betyder for forholdet. Og når man ser på at man i en så ung alder har en på 4 uden at være sammen med faren, ja så synes jeg måske det burde fortælle en af man ikke kaster sig ud i noget at det største i livet med en person man har datet i sølle 3 mdr.
Så ja, bestem selv, men i min verden er det bare ikke en voksen fornuftig beslutning...sorry.
Kunne forstå det hvis man havde været sammen et par år, havde fundet af uda hvad den ene vi og andet vil og fejl og mangler hist og her osv....så man rent fakttisk havde en god grobund for en familie.DEt synes jeg slet ikke er til stede her og beslutningen er i mine øjne noget en 16 årig ville gre fordi hun bare VIL have et barn, ikek fordi det er fornuftigt.
Men vi er ikke alle ens, så folk kan sørme gøre som de vil. Men der blev jo spurgt om holdningen til det og min holdning er simpel....lad være, det er ikke fair overfor ens selv, det barn man i forvejen har ansvaret for og et så nyt forhold. Siger ike det er dømt til døden, men det er dælme heller ikek den bedste start at give et forhold når man er ung. Og ja, alder har noget at sige i mange tilfælde, om man vil høre på det eller ej.
Anmeld