At få et barn med kæresten????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.141 visninger
31 svar
0 synes godt om
18. februar 2012

Anonym trådstarter

hej. 

Jeg er en pige på 19år . som har en datter på 4år . 

jeg er igang med og tage nogle enkelt fag . mens min kæreste er sælger for kvickly og bilka , så pengene er ikke problemet , 

mig og min kæreste har være sammen i 3 måneder nu, 

og vi ønsker os rigtig meget en lille en sammen. 

men hvad syntes i om dette? ... 

(Og nej beslutningen tages ikke ud fra hvad i mener,vil bare høre.)

- Hvordan kunne jeg evt fortælle det til mine forældre det? 

at vi gerne vil sammen, og vil prøve og lave en ønske baby ??

Håber i vil komme med jeres mening og råd til hvordan jeg kan fortælle mine forældre det . 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2012

sarahb

Jeg ville aldrig kunne få et barn med en jeg havde kendt i 3 mdr.
For jeg skal kende personen virkelig virkelig godt og det mener jeg ikke man gær efter 3 mdr.
Dette er kun MIN egen mening og der er sikkert mange andre det lykkedes godt for, men jeg kunne aldrig!!
Jeg ville jo ikk engang kunne sige jeg elsker dig efter så kort tid... Men det er måske bare mig...

Anmeld

18. februar 2012

MinNoah

Vent et års tid... Synes det er lige tidligt nok efter 3 mdr  Du er ung, i har masser af tid.. nyd nu forelskelsen og hinanden i stedet

Anmeld

18. februar 2012

Kofoed.

Ved ikke om i bor sammen og sådan, men vil altid sige, bo sammen i minimum et halv år først, men det er min holdning. Mig og kæresten havde boet sammen i næsten 3 år, da vi fik vores pige, det var hårdt nok for forholdet i forhold til husholdningen og sådan, så syntes lige man skal lære hinandens rutiner og værdier at kende.

Anmeld

18. februar 2012

FrkZier

Anonym skriver:

hej. 

jeg er igang med og tage nogle enkelt fag . mens min kæreste er sælger for kvickly og bilka , så pengene er ikke problemet , 

Håber i vil komme med jeres mening og råd til hvordan jeg kan fortælle mine forældre det . 

altså jeg tænker at det er meget hurtigt at planlægge et barn sammen, og der jo er en chance for det er forelskelses rusen der gør at man virkelig gerne vil have et barn sammen - tror det er mere 'sikkert' at vente til man ihvertfald har været sammen 6 måneder inden man direkte planlægger, men det jo selvfølgelig bare min mening da jeg efter 1 måned tilbage med min kæreste blev gravid, var det ikke ligefrem planlagt, og det kom da også som et chok for alle andre - da vi jo kun havde været sammen i lidt over en måned igen..

- men der er jo heller ingen grund til at fortælle omverden at man planlægger at få et barn, de finder vel ud af det når du kommer er og gravid?!

Anmeld

18. februar 2012

Pige2009

Jeg ville klart vente

Anmeld

18. februar 2012

ano14316

Anonym skriver:

hej. 

Som Sarahb skriver, så tror jeg heller ikke at jeg kunne få et barn med en jeg kun havde kendt i 3 mdr.

Og så tror jeg at´man skal have med i sine overvejelser at når man har været kærster i 3 mdr er manforhåbentlig stadig nyforelsket, hvilket gør at man er nærmest ude af stand til at træffe en fornuftig beslutning omkring ens forhold, da man jo er 100% sikker på at man skal være sammen for evigt og altid..

Men i skal gøre hvad i føler bedst.. Men husk at i jo har massere tid foran jer..

Anmeld

18. februar 2012

Zeus

Anonym skriver:

hej. 

Tror du skal spørge dig selv om, hvorfor du vil have et barn med ham allerede nu? Og hvorfor vil han have et barn med dig allerede nu? Er det fordi i gerne vil være en familie? Og kan i ikke være det, med kun dit barn for en start?

Hvorfor denne hast? Hvis i vil have børn sammen, så må man også gå ud fra, at det er fordi i vil være sammen for evig og altid? Men kan man så ikke også vente længere, end de 3 mdr, hvis i skal være sammen de næste 60 år?

Har i ikke andre måder at binde et bånd? Skal det absolut være et barn der gør det? Mangler i noget i forhold til hinanden? Er det fordi du skal bevise din kærlighed overfor ham, og omvendt med dette barn, som så absolut er for resten af livet?

Hvad er det lige præcist der gør, at i vil have et barn sammen, efter blot 3 mdr..?

Anmeld

18. februar 2012

Masig

Anonym skriver:

hej. 

Personligt synes jeg at barn efter 3 mdr er alt alt alt for tidligt.. Som de andre siger, I kender jo slet ikke hinanden på godt og ondt endnu.. Lige nu er i hamrende forelsket og er sikker på I skal være sammen altid, og forhåbentlig skal I da også det, men vent nu lige og se hvordan det går når forelskelsen fortager sig og det bliver hverdag igen, og I ser hinandens gode og ikke mindst dårlige sider... Jeg har haft kærester der var helt perfekt de første par måneder, men da vi lærte hinanden at kende var det pludselig noget helt andet og man fandt ud af man slet ikke passede sammen...

Jeg siger ikke det sker for jer overhovedet, men man kan virkelig ikke vide om det er manden i ens liv efter 3 mdr efter min mening...

Anmeld

18. februar 2012

chael

Jeg ville HELT SIKKERT vente.

I har maaange år endnu, så brug tiden på at lære hinandnen at kende og opleve nogen ting.

Ja, for nogen går det godt, for andre ikke. Jeg var sammen med min nuværende kæreste i 3 mdr da jeg blev gravid. Det er snart 7 år og 3 børn siden. Men det har dælme også være hårdt med hårdt på

*C

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.