At få et barn med kæresten????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2012

lycly

Jeg synes virkelig I skal vente. Mest fordi jeg synes I skal have lidt mere tid til bare at nyde hinanden. Min kæreste og jeg havde været sammen i 1 år da jeg blev gravid, og jeg kunne nogen gange godt have ønsket at vi havde haft lidt længere tid bare mig og ham.

Hvis I elsker hinanden og ved at det bare skal være jer to, hvorfor så ikke bare vente lidt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2012

Princesspigen

jeg vil sige tænk jer om.. find ud af hvordan i vil forholde jer hvis det sku gå galt, i har jo ikke været sammen længe..

vi har været sammen 7 måneder og venter ønske barnet, men familien som ikke ved det endnu kommer nok ikke til at støtte mig dt første stykketid for kan klart høre på alles mening at de sys jeg er for ung og vi har været sammen for kort tid..

Anmeld

18. februar 2012

jydeinden

jeg har været sammen med min kæreste i lidt over to år, og ikke en gang nu er jeg klar til at få et barn med ham.. så synes det er fuldkommen gak at få et barn allerede efter tre mdr.. hvorfor dog dette hastværk?? 

Anmeld

18. februar 2012

mpr

Hehe kender godt til følelsen jeg var også meget oppe og kører og ville rigtig gerne have et barn allerede da min kæreste og jeg havde været sammen 3 måneder Men som det står nu er jeg glad for at vi har lavet en aftale om at det først bliver i 2013 i stedet. Især fordi man skal nyde hinanden og man kan jo heller aldrig vide om det barn man har nu måske bliver rigtig ked af hvis der kommer en ny lille allerede kommer så kort tid efter at din datter lige er begyndt at lærer at hun skal dele din opmærksomhed med en anden
Og hvem ved hvor i står om et år
Jeg er mindst lige så skruk som dig vil jeg tro og ville også gerne bare igang med det samme men kan også mærke jeg nyder min kæreste mere når vi ikke har en lille baby der tager opmærksomheden Og du som mor ved jo godt at ens forhold bliver sat lidt i beru et stykke tid, når der er sådan en lille størrelse der skal passes og plejes

Anmeld

18. februar 2012

Stumpen

Vent, det er mit råd.. 3 mdr. er jo ingenting.. Din datter skal jo også lige lære ham at kende og omvendt - og det samme skal du.. Godt nok har jeg været sammen med min kæreste i 9 år, men jeg husker nu stadig hvor lyserødt alting stadig var efter 3 mdr...

Nyd nyforelskelsen og lær at være en familie på 3 inden nr. 4 melder sin ankomst.. 

Anmeld

18. februar 2012

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Det er en rigtig dårlig idé. Du er kun 19 år - og allerede mor - og så har du kun kendt din kæreste i 3!!!! måneder... ?? Forstår overhovedet ikke, hvordan du kan overveje det?

Slap af - I har tiden foran jer - såfremt det overhovedet skal være jer.

Anmeld

18. februar 2012

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
jydeinden skriver:

jeg har været sammen med min kæreste i lidt over to år, og ikke en gang nu er jeg klar til at få et barn med ham.. så synes det er fuldkommen gak at få et barn allerede efter tre mdr.. hvorfor dog dette hastværk?? 

Anmeld

18. februar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

hej. 

Jeg er en pige på 19år . som har en datter på 4år . 

jeg er igang med og tage nogle enkelt fag . mens min kæreste er sælger for kvickly og bilka , så pengene er ikke problemet , 

mig og min kæreste har være sammen i 3 måneder nu, 

og vi ønsker os rigtig meget en lille en sammen. 

men hvad syntes i om dette? ... 

(Og nej beslutningen tages ikke ud fra hvad i mener,vil bare høre.)

- Hvordan kunne jeg evt fortælle det til mine forældre det? 

at vi gerne vil sammen, og vil prøve og lave en ønske baby ??

Håber i vil komme med jeres mening og råd til hvordan jeg kan fortælle mine forældre det . 

i starten er man så forelsket og alt er perfekt, men giv det nu lidt tid. Lær hinaden ordentligt at kende. Lær hinandens fejl og mangler og lær at elske dem også før i får et barn. Bo sammen i et års tid og se hvordan i har det når hverdagen rammer jer.

Anmeld

18. februar 2012

SpunkenJo

sarahb skriver:

Jeg ville aldrig kunne få et barn med en jeg havde kendt i 3 mdr.
For jeg skal kende personen virkelig virkelig godt og det mener jeg ikke man gær efter 3 mdr.
Dette er kun MIN egen mening og der er sikkert mange andre det lykkedes godt for, men jeg kunne aldrig!!
Jeg ville jo ikk engang kunne sige jeg elsker dig efter så kort tid... Men det er måske bare mig...

Enig

Anmeld

19. februar 2012

june1987

planlægge et barn efter 3 mrd sammen er hul i hovedet sorry to say  Det gør man bare ikke uanset økonomi osv flyt samme bo sammen et års tid og går det godt så kan i starte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.