Favorit børnetøjs mærke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2012

dorthemus

Munder skriver:

Det er ikke fordi jeg vælter mig i de mærker, de er jo ikke de billigste, men det vi har er jeg rigtig rigtig glad for. Det holder så godt, og er lækkert at have på!

Hvordan ser din voksenbluse ud?

Den er sort med de der karakteristiske farverige trekanter med farvede knapper og frynser.den er oversize og falder tungt. Prøv at se inde på www.smaahjerter.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2012

Mumto3

signe. skriver:

GLEN MINI BAGGY DNM PANT 411 SUP, DENIM, main Lige dem her er der så ikke snøre i, da de er mega smalle i forvejen.. vore har dem i str 80 og kan holde dem oppe uden problemer. skal lige se om jeg kan finde de andre, de er nemlig fra 2011 kollektionen...

Oj! De er jo super seje og ligner 'rigtige' busker!

Anmeld

16. februar 2012

Mumto3

signe. skriver:

Åv kan ikke finde de andre, men prøv deres hjemmeside evt Jeg har fundet mine bukser i kære børn butikkerne

Tak for dine svar!!! Jeg vil helt sikker prøve at kigge lidt mere på Name It, det har jeg aldrig rigtig gjort det i, men hvis de har nogle busker min barn rent faktisk kan passe, så er det jo skønt!

Anmeld

16. februar 2012

Fenja09

Katte87 skriver:

Neeej, er det rigtigt?  Øv, hvor føler jeg mig snydt!  hehe

(jeg har ovenikøbet et gavekort til Bahne på 350 kr! .)

Ja, de havde både 70 % på Wheat og på Me Too, samt en hel kasse med strømpebukser fra f.eks Decoy. Det billigste jeg købte var velourbukser fra Me Too til 17,25 kr  

Anmeld

16. februar 2012

Ka+Ma=Be

Fenja09 skriver:

Ja, de havde både 70 % på Wheat og på Me Too, samt en hel kasse med strømpebukser fra f.eks Decoy. Det billigste jeg købte var velourbukser fra Me Too til 17,25 kr  

Eej, hvor taveligt! hehe

Anmeld

16. februar 2012

Mumto3

modesty skriver:

Kvalitetsmæssigt er Serendipity uden sammenligning det lækreste. Vi bruger ikke skyllemiddel og tumbler ikke, og Serendipitys ting bliver bare ved med at være ekstremt bløde vask efter vask.

Jeps! Det er også super fedt!

Anmeld

16. februar 2012

Fenja09

Katte87 skriver:

Eej, hvor taveligt! hehe

Hehe jeg vidste det ikke - faldt bare over det da vi var ude at kigge lidt og så måtte jeg jo shoppe lidt til bettepigen

Anmeld

16. februar 2012

trunte89

Herhjemme er alt (med meget få undtagelser) fra h&m. Synes det et rigtig flot og kvaliteten er også helt i top, for ikke at tale om prisen!
Synes også noget af hummels er ret fedt. Har bare ikke råd til det

Til babyer kan jeg også godt lidt molo og katvig.

Anmeld

16. februar 2012

signe.

Mumto3 skriver:

Tak for dine svar!!! Jeg vil helt sikker prøve at kigge lidt mere på Name It, det har jeg aldrig rigtig gjort det i, men hvis de har nogle busker min barn rent faktisk kan passe, så er det jo skønt!

Velbekomme, altid rart at kunne hjælpe Og ja de ligner rigtige bukser og ikke babybukser som bukser med elastik i taljen ofte kan ligne.... gider man jo ikke ens 2 årig render rundt i

Anmeld

16. februar 2012

132319

Til min søn på 4 år:

H&M

Green Cotton

Småfolk

Katvig

Ver de terre

Mini A Ture

Til min datter på 1½ år:

Norlie

Wheat

Mini A Ture

Ver de Terre

Noa Noa

Roselille

Kammakarlo

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.