Favorit børnetøjs mærke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2012

Mor til L&S

Jeg har stemt andet, da mit favorit mærke er We are Small som kan ses og købes på www.wearesmall.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2012

signe.

Mumto3 skriver:

Dem kender jeg ikke..fortæl fortæl!!! Jeg har jo også en dreng der er super tynd (han vejer det sammen som sin normalvægtige lillesøster som er 2 år yngre. Der er ca 20 cm højde forskel på de to børn).

Er der snørre hele vejen rundt? og så med elastik? eller ligner de almindelig bukser, bare de er smalle i snittet, eller hvordan?? -og kan du huske hvad de koster sådan ca?

Åv kan ikke finde de andre, men prøv deres hjemmeside evt Jeg har fundet mine bukser i kære børn butikkerne

Anmeld

16. februar 2012

dorthemus

Munder skriver:

Ahhh Bang Bang er fantastisk, men også dyrt!!!!

Det er de desværre alle sammen..øv! Men jeg er god til t købe brugt og finde de gode tilbud BangBang laver også voksentøj...har den fedeste bluse selv

Anmeld

16. februar 2012

Munder

dorthemus skriver:

Det er de desværre alle sammen..øv! Men jeg er god til t købe brugt og finde de gode tilbud BangBang laver også voksentøj...har den fedeste bluse selv

Og det er så blødt.

Forresten er soft gallery også rigtig godt!

Her er billede 1 Soft gallery og billede 2 Bang bang Chp

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. februar 2012

Munder

Munder skriver:

Og det er så blødt.

Og hov, bukserne på billede 1 er også bang bang

Anmeld

16. februar 2012

modesty

Småfolk fordi jeg elsker deres prints (ikke æbleprintet, men mange af de andre) og pasformen er perfekt til min dreng.

Soft Gallery, Bobo Choses og Mini Rodini på grund af designet.

Og alt muligt andet fundet på loppemarkeder. Er vild med hjemmestrikkede ting. 

Anmeld

16. februar 2012

dorthemus

Munder skriver:

Og det er så blødt.

Ih ja ....den t-shirt fra SG har Runa også vi arver gerne den på billede nr. 2..og hvis du har andet i de mærker

Anmeld

16. februar 2012

L&V

Katte87 skriver:

Uhh mange af de mærker! hehe.

Jeg har stemt: Småfolk, Danefæ, Friends, Katvig, Joha, Hummel, minymo (tinyminymo). Derudover elsker jeg Holly's og  Phister & Philina

Er i modsætning til mange ikke vild med Molo! Jo alt det uden mærkeligt print! (som jo lidt er deres varemærke)

He he sådan har jeg det os med MOLO syntes det er sært

Anmeld

16. februar 2012

Fenja09

Jeg må ærlig indrømme, at jeg ikke går særlig meget op i mærkerne, men mere pasform og om det er pænt. Vi har rigtig mange forskellige mærker i Albertes kommode, alt fra Molo ( som jeg er ved at være træt af at se på), H&M, Wheat, Me Too, Lily & The Funky Boys, IdaT etc.

Lily & The Funky Boys er dog et super fedt mærke og god kvalitet, men også dyrt. Det er et mærke jeg godt kan lide

/Fenja

Anmeld

16. februar 2012

Munder

dorthemus skriver:

Ih ja ....den t-shirt fra SG har Runa også vi arver gerne den på billede nr. 2..og hvis du har andet i de mærker

Det er ikke fordi jeg vælter mig i de mærker, de er jo ikke de billigste, men det vi har er jeg rigtig rigtig glad for. Det holder så godt, og er lækkert at have på!

Hvordan ser din voksenbluse ud?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.