Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Månsson skriver: He he sådan har jeg det os med MOLO syntes det er sært
He he sådan har jeg det os med MOLO syntes det er sært
Hehe dejligt at jeg ikke er den eneste!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Fenja09 skriver: Jeg må ærlig indrømme, at jeg ikke går særlig meget op i mærkerne, men mere pasform og om det er pænt. Vi har rigtig mange forskellige mærker i Albertes kommode, alt fra Molo ( som jeg er ved at være træt af at se på), H&M, Wheat, Me Too, Lily & The Funky Boys, IdaT etc. Lily & The Funky Boys er dog et super fedt mærke og god kvalitet, men også dyrt. Det er et mærke jeg godt kan lide /Fenja
Jeg må ærlig indrømme, at jeg ikke går særlig meget op i mærkerne, men mere pasform og om det er pænt. Vi har rigtig mange forskellige mærker i Albertes kommode, alt fra Molo ( som jeg er ved at være træt af at se på), H&M, Wheat, Me Too, Lily & The Funky Boys, IdaT etc.
Lily & The Funky Boys er dog et super fedt mærke og god kvalitet, men også dyrt. Det er et mærke jeg godt kan lide
/Fenja
Orv, havde glemt Wheat! Det er jeg også vild med. Dog lidt pricy
Katte87 skriver: Orv, havde glemt Wheat! Det er jeg også vild med. Dog lidt pricy
De har lige haft 70 % på Wheat i Bahne - fik købt lidt
Holly's ))) .. Levis . og især Benetton .
HOLLYS!!! Men kan også rigtig godt lide småfolk og Cupcake. Jeg har bare ikke rigtig råd til så meget af det
Fenja09 skriver: De har lige haft 70 % på Wheat i Bahne - fik købt lidt
Neeej, er det rigtigt? Øv, hvor føler jeg mig snydt! hehe
(jeg har ovenikøbet et gavekort til Bahne på 350 kr! .)
Uh ja, Bang, bang er også fedt. Der har min datter også nogle ting fra!
DitteMarie skriver: Hej Hvad er jeres ynglings børnetøjs mærke??
Hej
Hvad er jeres ynglings børnetøjs mærke??
Elsker Danefæ... Synes de laver noget rigtig fedt tøj! Jeg køber generelt ikke efter mærke, men efter hvad jeg synes er fedt
Kvalitetsmæssigt er Serendipity uden sammenligning det lækreste. Vi bruger ikke skyllemiddel og tumbler ikke, og Serendipitys ting bliver bare ved med at være ekstremt bløde vask efter vask.
Hos mig er favoritmærkerne POMPdeLUX og Hollys......ææælsker deres tøj
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128