Favorit børnetøjs mærke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2012

maria_wlt

Molo, Katvig og PompDeLux...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2012

Munder

Jeg har stemt andet!

Krymmel, MILK Copenhagen og Pom de lux er mine 3 favoritter

Anmeld

16. februar 2012

signe.

jeg har stemt; Hummel, NameIt og Molo.. ELSKER Nameit, da de laver fede trøjer til drenge i rigtig friske farver, og de har mange jeans med snøreluk, og det er perfekt til os, som har en dreng der er MEGET smal i livet

Anmeld

16. februar 2012

Ka+Ma=Be

DitteMarie skriver:

Hej

Hvad er jeres ynglings børnetøjs mærke??

Uhh mange af de mærker! hehe.

Jeg har stemt: Småfolk, Danefæ, Friends, Katvig, Joha, Hummel, minymo (tinyminymo). Derudover elsker jeg Holly's og  Phister & Philina

Er i modsætning til mange ikke vild med Molo! Jo alt det uden mærkeligt print! (som jo lidt er deres varemærke)

Anmeld

16. februar 2012

Mumto3

signe. skriver:

jeg har stemt; Hummel, NameIt og Molo.. ELSKER Nameit, da de laver fede trøjer til drenge i rigtig friske farver, og de har mange jeans med snøreluk, og det er perfekt til os, som har en dreng der er MEGET smal i livet

Dem kender jeg ikke..fortæl fortæl!!! Jeg har jo også en dreng der er super tynd (han vejer det sammen som sin normalvægtige lillesøster som er 2 år yngre. Der er ca 20 cm højde forskel på de to børn).

Er der snørre hele vejen rundt? og så med elastik? eller ligner de almindelig bukser, bare de er smalle i snittet, eller hvordan?? -og kan du huske hvad de koster sådan ca?

Anmeld

16. februar 2012

dorthemus

Soft Gallery, Milibe, Norlie, BangBang Cph og Molos overtøj

Anmeld

16. februar 2012

signe.

Mumto3 skriver:

Dem kender jeg ikke..fortæl fortæl!!! Jeg har jo også en dreng der er super tynd (han vejer det sammen som sin normalvægtige lillesøster som er 2 år yngre. Der er ca 20 cm højde forskel på de to børn).

Er der snørre hele vejen rundt? og så med elastik? eller ligner de almindelig bukser, bare de er smalle i snittet, eller hvordan?? -og kan du huske hvad de koster sådan ca?

Skal lige se om jeg evt kan finde et billede af dem Og det er ligesom ved sådan nogle jogging bukser til voksne, du ved, hvor man binder i livet Vores er knap 2 år og vejer 8,5 kg. Så han bruger str 80 i bukser fra NameIt og de koster omkring de 130 kr

Anmeld

16. februar 2012

Munder

dorthemus skriver:

Soft Gallery, Milibe, Norlie, BangBang Cph og Molos overtøj

Ahhh Bang Bang er fantastisk, men også dyrt!!!!

Anmeld

16. februar 2012

Mumto3

Jeg har stemt Katvig, fordi deres tøj er lavet af 100% økologisks bomuld eller miljørigtige materialer. De går meget op i at produktionen ikke må forurene, eller gøre det mindst muligt, og selvom deres tøj er dyrer end f.eks. H&M så er det jo ikke dyrer end andre gode kvalitetsmærker. Tilgengæld ved jeg at medarbejderene på fabrikerne rundt om i verden har haft ordentlige vilkår og de ikke har stået med giftige kemikalier, samt at jeg er sikker på at der ikke er skadelige stoffer i tøjet mine børn får på. Deres tøj holder også helt utrolig godt, og deres nye ROC med genanvendt økologisk bomuld, er bare helt særlig blødt! Jeg har en dreng, som er meget sart med hvad han har dirkete ind mod huden, og han elsker bare alt det tøj der er lavet af ROC. Det er noget billigere end resten af Katvigs tøj, tilgengæld synes jeg heller ikke det holder helt lige så godt, men det er super super blødt!

Anmeld

16. februar 2012

signe.

Mumto3 skriver:

GLEN MINI BAGGY DNM PANT 411 SUP, DENIM, main Lige dem her er der så ikke snøre i, da de er mega smalle i forvejen.. vore har dem i str 80 og kan holde dem oppe uden problemer. skal lige se om jeg kan finde de andre, de er nemlig fra 2011 kollektionen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.