søger alle råd mod diarre i kan..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2012

2721

Chris86 skriver:

Og så reven æble i, så både smager det bedre,men der er også noget i æble der sku være godt.... ka ik heeeelt huske det..

Æble hitter lidt så det burde være muligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2012

2721

Moms skriver:

Ingen nævner kogte ris - ikke grødris.

Hvis man kun spiser ris, får man forstoppelse.

Hvis man har en hund med diarré er det også det råd man får af dyrlægen. Kogt ris m. lyst kød. Det er skånsomt, letfordøjeligt og har stoppende effekt. Desuden får man mælkesyrebakterier på tube - i meget mere koncentreret form end i mælkeprodukterne.

Ja - sorry - men du spurgte også om no goes, så kan jeg vel godt komme med hundekuren :-)

....

God bedring til det lille pus - hvorfor er han så bange for mennesker?

Moms

På tube??
Allle rød modtages

Anmeld

16. februar 2012

2721

malo skriver:

Ja, jeg ved godt det lyder lidt underligt, men det er vidstnok et gammelt husråd. Fandt lige en opskrift på havresuppe:  http://www.dk-kogebogen.dk/opskrift2/visopskrift.php?id=5162

Håber det kan friste den lille mand 

Tusind tak, det vil jeg prøve når han vågner

Anmeld

16. februar 2012

2721

Moms skriver:

http://www.netdyrlæge.dk/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=4888&category_id=110&option=com_virtuemart&Itemid=53&gclid=COv-6t2Woq4CFYYXzQod2B9VRQ

Der må "sgu" da findes noget lignende beregnet til mennesker

Hmm ja, det skulle man da mene. Jeg må ringe til apoteket

Anmeld

16. februar 2012

Moms

Puslingen skriver:

De har paraghurt tjekkede jeg lige - og aktivt kul - men virkningen af det er ukendt.

Anmeld

16. februar 2012

JonTri

Puslingen skriver:

Hej. Var indlagt med min dreng i mandags. Han kastede meget op og fik også diarre... De testede ham og han har rotavirus. 

Jeg sad i 5 timer og gav ham 9ml væske hvert 5. minut. Blandingen hedder pedialyte og kan frit købes på apoteket... Det holder elektrolytbalancen oppe! 

Min dreng er stadig syg og kaster op og har diarre i dag igen, så frygter også endnu en tur på børnemodtagelsen! 

Hvis din dreng skal have væsketerapi på sygehuset, er det forældrene der passer barnet - ikke fremmede sygeplejersker:-). 

God bedring

Anmeld

16. februar 2012

Laulund87

Puslingen skriver:

Tak smukke

Hvordan går det med den med stakkels Maria?

Det går fint nok, der ryger da lidt mad ind

Anmeld

16. februar 2012

2721

Moms skriver:

De har paraghurt tjekkede jeg lige - og aktivt kul - men virkningen af det er ukendt.

Og det skulle have effekt mod diarre??
Hvor fandt du det henne??

Anmeld

16. februar 2012

2721

JonTri skriver:

Hej. Var indlagt med min dreng i mandags. Han kastede meget op og fik også diarre... De testede ham og han har rotavirus. 

Jeg sad i 5 timer og gav ham 9ml væske hvert 5. minut. Blandingen hedder pedialyte og kan frit købes på apoteket... Det holder elektrolytbalancen oppe! 

Min dreng er stadig syg og kaster op og har diarre i dag igen, så frygter også endnu en tur på børnemodtagelsen! 

Hvis din dreng skal have væsketerapi på sygehuset, er det forældrene der passer barnet - ikke fremmede sygeplejersker:-). 

God bedring

Jeg har det allerede, men kan ikke få det i ham

Hvad var grunden til at i blev indlagt? Var han dehydreret eller??

Det er jeg godt klar over men blot de er i rummet gør ham helt panisk. Lægen kunne ikke en gang komme til at undersøge ham, fordi han er så bange

Håber ikke i skal indlægges igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.