søger alle råd mod diarre i kan..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2012

2721

tanja. skriver:

Herhjemme giver banan, toastbrød (generelt hvidt brød), jordbær, mælk (you no) hård mave

Har så ondt af lille Charlie mus at det ikke stopper

Jeg er også ved at få stress oven i hovedet
I går brugte han det meste af dagen i sofaen med min mobil, mens han on/off så rasmus klump film eller fik læst højt.
Jeg er så bekymret for ham, men indlæggelse, puha....
Hans gudmor kom i går og de har jo elles haft et ok forhold, men så snart hun trådte ind ad døren græd han som pisket, mens han bare borede sine negle ind i mig, for at sikre sig at han ikke blev sat ned eller lignene. Hans frygt går helt amok, hvis han er syg, eller træt

Og han gider ikke på vilkår at spise noget af alt det der bliver anbefalet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2012

2721

Chris86 skriver:

Væske (kogt vand) og A38 med reven æble

Tak for svar

Anmeld

16. februar 2012

2721

malo skriver:

Vores læge sagde at alle former for mælkeprodukter er no go! Banan er heller ikke godt som en start hvis maven er helt i stykker.

Kiks, knækbrød, ristet brød (som i tørt), tynd tynd havregrød (hedder vidstnok havresuppe) hvor havreflagerne er siet fra (fordi der er stivelse i), tilsat en smule salt og sukker. Riskiks. Kogt vand. Evt. lidt revet æble. Men bitte små portioner, bare en skefuld ad gangen, men gerne hyppigt.

God bedring til ham.

fra Mathilde

Tak for svar

Skal man koge en tynd havregrød og så sie flagerne fra?

Han plejer at elske havregrød, men pt vil han ikke røre det med en ildtang Må give det et forsøg

Anmeld

16. februar 2012

Laulund87

Åhh det stakkels myr, det kan da ikke passe at det skal fortsætte

Tror ikke rigtig jeg har nogle råd, udover dem du har fået. God bedring med ham smukke!

Anmeld

16. februar 2012

Chris86

Produkter med acidophilus skulle være godt.. derfor a38 og nok også cultura...

Anmeld

16. februar 2012

2721

Chris86 skriver:

Produkter med acidophilus skulle være godt.. derfor a38 og nok også cultura...

Tak, det vil jeg kigge på

Anmeld

16. februar 2012

2721

Laulund87 skriver:

Åhh det stakkels myr, det kan da ikke passe at det skal fortsætte

Tror ikke rigtig jeg har nogle råd, udover dem du har fået. God bedring med ham smukke!

Tak smukke

Hvordan går det med den med stakkels Maria?

Anmeld

16. februar 2012

Chris86

Puslingen skriver:

Tak, det vil jeg kigge på

Og så reven æble i, så både smager det bedre,men der er også noget i æble der sku være godt.... ka ik heeeelt huske det..

Anmeld

16. februar 2012

malo

Puslingen skriver:

Tak for svar

Skal man koge en tynd havregrød og så sie flagerne fra?

Han plejer at elske havregrød, men pt vil han ikke røre det med en ildtang Må give det et forsøg

Ja, jeg ved godt det lyder lidt underligt, men det er vidstnok et gammelt husråd. Fandt lige en opskrift på havresuppe:  http://www.dk-kogebogen.dk/opskrift2/visopskrift.php?id=5162

Håber det kan friste den lille mand 

Anmeld

16. februar 2012

Moms

Ingen nævner kogte ris - ikke grødris.

Hvis man kun spiser ris, får man forstoppelse.

Hvis man har en hund med diarré er det også det råd man får af dyrlægen. Kogt ris m. lyst kød. Det er skånsomt, letfordøjeligt og har stoppende effekt. Desuden får man mælkesyrebakterier på tube - i meget mere koncentreret form end i mælkeprodukterne.

Ja - sorry - men du spurgte også om no goes, så kan jeg vel godt komme med hundekuren :-)

....

God bedring til det lille pus - hvorfor er han så bange for mennesker?

Moms

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.