søger alle råd mod diarre i kan..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.413 visninger
71 svar
0 synes godt om
16. februar 2012

2721

Charlie har stadig rigtig dårlig mave, feber og spiser som en fugl.
Jeg føler jeg har prøvet ALT.
Men kom gerne med alle de husråd, med mere i kan. Også hvad der er NO GO!
Hvis det ikke snart går i sig selv skal han indlægges og da han er enormt bange for mennesker er det allersidste udvej( lægens og min vurdering)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2012

Koen.

Herhjemme giver banan, toastbrød (generelt hvidt brød), jordbær, mælk (you no) hård mave

Har så ondt af lille Charlie mus at det ikke stopper

Anmeld

16. februar 2012

Chris86

Væske (kogt vand) og A38 med reven æble

Anmeld

16. februar 2012

bullerbassen

Puslingen skriver:

Hvis det ikke snart går i sig selv skal han indlægges og da han er enormt bange for mennesker er det allersidste udvej( lægens og min vurdering)

Åh nej , tænkte på jer som det første i morges.

Har du prøvet cultura ?? Ved ikke hvad der ellers hjælper .

Hvad med de saltvand du skulle hente , ingen effekt ??

Stakkelse Charlie, vil tro en indlæggelse snart er det bedste ( rent medicinsk ) men kan godt forstå I bruger det som sidste udvej.

Kom så Charlie ... 

Anmeld

16. februar 2012

malo

Vores læge sagde at alle former for mælkeprodukter er no go! Banan er heller ikke godt som en start hvis maven er helt i stykker.

Kiks, knækbrød, ristet brød (som i tørt), tynd tynd havregrød (hedder vidstnok havresuppe) hvor havreflagerne er siet fra (fordi der er stivelse i), tilsat en smule salt og sukker. Riskiks. Kogt vand. Evt. lidt revet æble. Men bitte små portioner, bare en skefuld ad gangen, men gerne hyppigt.

God bedring til ham.

fra Mathilde

Anmeld

16. februar 2012

bullerbassen

malo skriver:

Vores læge sagde at alle former for mælkeprodukter er no go! Banan er heller ikke godt som en start hvis maven er helt i stykker.

Kiks, knækbrød, ristet brød (som i tørt), tynd tynd havregrød (hedder vidstnok havresuppe) hvor havreflagerne er siet fra (fordi der er stivelse i), tilsat en smule salt og sukker. Kogt vand. Evt. lidt revet æble. Men bitte små portioner, bare en skefuld ad gangen, men gerne hyppigt.

God bedring til ham.

fra Mathilde

Vi blev anbefalet cultura af vagtlægen efter en lang periode med tynd mave. Der er nået specialt i som skulle være godt.

Men ja mælkeprodukter er NO Go. Men netop cultura blev fast i vores køleskab og det virkede

Anmeld

16. februar 2012

malo

bullerbassen skriver:

Vi blev anbefalet cultura af vagtlægen efter en lang periode med tynd mave. Der er nået specialt i som skulle være godt.

Men ja mælkeprodukter er NO Go. Men netop cultura blev fast i vores køleskab og det virkede

Ok, ville egentlig også tro at Cultura var et mælkeprodukt, men hvis det hjælper og vagtlægen har anbefalet det så 

Anmeld

16. februar 2012

bullerbassen

malo skriver:

Ok, ville egentlig også tro at Cultura var et mælkeprodukt, men hvis det hjælper og vagtlægen har anbefalet det så 

Det er det vel også , Silas døjede meget med tynd mave sidste vinter , tjah sygdom generelt. Vi havde ofte kontakt med læger og vagtlægen. Og der var en vi var hos som anbefalede netop cultura, og det skal være cultura. Der skulle være nået i som er godt for tarmfloraen. Vi brugte det og det virkede. 

Men det var bare hvad vi fik fortalt. Og vores erfaring var at det virkede på Silas.

Anmeld

16. februar 2012

malo

bullerbassen skriver:

Det er det vel også , Silas døjede meget med tynd mave sidste vinter , tjah sygdom generelt. Vi havde ofte kontakt med læger og vagtlægen. Og der var en vi var hos som anbefalede netop cultura, og det skal være cultura. Der skulle være nået i som er godt for tarmfloraen. Vi brugte det og det virkede. 

Men det var bare hvad vi fik fortalt. Og vores erfaring var at det virkede på Silas.

Og erfaringer er jo det bedste, men det skal jeg helt klart huske! vi havde nemlig et par omgange ved juletid og efter jul, og det tog altså noget tid at få de små maver i orden igen, tak for tippet 

Anmeld

16. februar 2012

2721

tanja. skriver:

Herhjemme giver banan, toastbrød (generelt hvidt brød), jordbær, mælk (you no) hård mave

Har så ondt af lille Charlie mus at det ikke stopper

Jeg er også ved at få stress oven i hovedet
I går brugte han det meste af dagen i sofaen med min mobil, mens han on/off så rasmus klump film eller fik læst højt.
Jeg er så bekymret for ham, men indlæggelse, puha....
Hans gudmor kom i går og de har jo elles haft et ok forhold, men så snart hun trådte ind ad døren græd han som pisket, mens han bare borede sine negle ind i mig, for at sikre sig at han ikke blev sat ned eller lignene. Hans frygt går helt amok, hvis han er syg, eller træt

Og han gider ikke på vilkår at spise noget af alt det der bliver anbefalet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.