Højre eller venstre håndet? Hvornår ved man det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.665 visninger
38 svar
0 synes godt om
15. februar 2012

Loa

Ja hvornår ved man om ens barn er højre eller venstre håndet?

Isabella er 19 måneder, og kaster med venstre hånd, tegner med venstre hånd, og spiser med gaffen i venstre hånd. Er det tegn på hun er venstrehåndet, eller erdet bare tilfældigt?

Ikke at det overhovedet gør mig noget, er bare nysgerrig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2012

B&J

det vil jeg sige ja til her hjemme forgår alt med højre hånd

Anmeld

15. februar 2012

Koen.

Følger lige med kunne være spændende at vide herhjemme foregår alt os med venstre hånd

Anmeld

15. februar 2012

morethanperfect

Det vil da tyde på det ?

Oscar gør alt mulig med begge hænder .. Heheh . 

Anmeld

15. februar 2012

Mette.

Loa skriver:

Ja hvornår ved man om ens barn er højre eller venstre håndet?

Isabella er 19 måneder, og kaster med venstre hånd, tegner med venstre hånd, og spiser med gaffen i venstre hånd. Er det tegn på hun er venstrehåndet, eller erdet bare tilfældigt?

Ikke at det overhovedet gør mig noget, er bare nysgerrig

Emilie er gør det samme. Hun bruger også hovedsageligt venstre hånd til alt - og hun er 22 måneder.

Jeg ved ikke hvornår man ved hvilken hånd der bliver deres primære, men jeg har hørt nogen side man først kan være sikker når de er omkring skolealderen. Ved dog ikke om det er rigtigt.

Anmeld

15. februar 2012

Loa

Mette. skriver:

Emilie er gør det samme. Hun bruger også hovedsageligt venstre hånd til alt - og hun er 22 måneder.

Jeg ved ikke hvornår man ved hvilken hånd der bliver deres primære, men jeg har hørt nogen side man først kan være sikker når de er omkring skolealderen. Ved dog ikke om det er rigtigt.

Syntes nemlig også jeg havde hørt at de kunne bruge begge hænder lige godt, og så på et eller andet tidspunkt, ville det så blive afgjort, men hvornår ved jeg ikke Kan godt være det er omkring skolealderen

Anmeld

15. februar 2012

Loa

morethanperfect skriver:

Det vil da tyde på det ?

Oscar gør alt mulig med begge hænder .. Heheh . 

Så kan det måske lige så godt blive højre som venstre med ham Lidt skægt som det er forskelligt

Anmeld

15. februar 2012

Loa

tanja. skriver:

Følger lige med kunne være spændende at vide herhjemme foregår alt os med venstre hånd

Ja jeg tænkte nemlig det kunne være lidt skægt at vide om det betød at hun var venstre håndet.....

Anmeld

15. februar 2012

morethanperfect

Loa skriver:

Så kan det måske lige så godt blive højre som venstre med ham Lidt skægt som det er forskelligt

Ja .. Ej han er også kun 15 mdr.. (Store dreng) 

Anmeld

15. februar 2012

Loa

B&J skriver:

det vil jeg sige ja til her hjemme forgår alt med højre hånd

Jamen det kan da godt være du har ret Sjovt... Gud ved hvad der afgøre om det bliver højre eller venstre..... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.