Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Cassiopeia skriver: det kommer jo an på hvor keativ man er
det kommer jo an på hvor keativ man er
ja det er jo det
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Bom skriver: Hvis du tænker på at sælge til en go pris, så er jeg klar til at hente den..
Hvis du tænker på at sælge til en go pris, så er jeg klar til at hente den..
Hæhæ, ja sikkert, men den er kun blevet samlet og står bare pt i hendes værelse..ikke brugt eller noget, så igen - vi ligger nok stadig på nypris eller der omkring
Brams skriver: Uhh det prøver jeg lige - tak for tippet
Uhh det prøver jeg lige - tak for tippet
Med glæde, skulle det være en anden gang
SpunkenJo skriver: Kender I sengene fra manis-h ?De er bare sååå fede, smarte og fås i mange flotte farver.Sådan en får min dreng til sommer i den sorte/grå udgave og så med en rutschebane på
Kender I sengene fra manis-h ?De er bare sååå fede, smarte og fås i mange flotte farver.Sådan en får min dreng til sommer i den sorte/grå udgave og så med en rutschebane på
Helt enig, den regner jeg også med at min søn skal have een af når vi er færdige med tremmesengen. For at spare penge, så skærer vi de yderste tremmer af, halverer dem, sætter de halve ned og så er der sengehest
MortilElias2010 skriver: Helt enig, den regner jeg også med at min søn skal have een af når vi er færdige med tremmesengen. For at spare penge, så skærer vi de yderste tremmer af, halverer dem, sætter de halve ned og så er der sengehest
trunte89 skriver: Vi har denne her fra Ikea. Er super glad for den! http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/S598279 56/
Vi har denne her fra Ikea. Er super glad for den! http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/S598279 56/
en rigtig fin seng
Brams skriver: en rigtig fin seng
trunte89 skriver: Ja, er helt vild med den! Havde elelrs sorteret den fra, da jeg kigged nettet, men da vi kom derind og så den var jeg slet ikke i tvivl.Og så er det dejligt, at den kan være de forskellige størrelser.
Ja, er helt vild med den! Havde elelrs sorteret den fra, da jeg kigged nettet, men da vi kom derind og så den var jeg slet ikke i tvivl.Og så er det dejligt, at den kan være de forskellige størrelser.
Ja vi må helt sikkert ud og se og røre, det får man klar mest ud af
Brams skriver: Ja vi må helt sikkert ud og se og røre, det får man klar mest ud af
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128