Vis mig Jeres juniorseng please :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.755 visninger
41 svar
0 synes godt om
14. februar 2012

Brams

Kære alle

Så er det snart ved at være tid til at Lærke skal over i en juniorseng, men vi har absolut ingen idé om hvad for en det skal være.

Har I ikke lyst til at dele Jeres børns juniorsenge med os, så vi forhåbentlig kan få noget dejlig inspiration. Skriv gerne både pris og hvor man evt. kan købe den

Trine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2012

forår

Brams skriver:

Kære alle

Så er det snart ved at være tid til at Lærke skal over i en juniorseng, men vi har absolut ingen idé om hvad for en det skal være.

Har I ikke lyst til at dele Jeres børns juniorsenge med os, så vi forhåbentlig kan få noget dejlig inspiration. Skriv gerne både pris og hvor man evt. kan købe den

Trine

Jeg kigger med, da jeg også er i vildrede

Ved du hvilken str. I vil købe?

Anmeld

14. februar 2012

Brams

forår skriver:

Jeg kigger med, da jeg også er i vildrede

Ved du hvilken str. I vil købe?

Gud nej så langt er vi slet ikke kommet, troede da egentlig også der kun var én str.

Ha ha, det er vist godt jeg fik oprettet denne  og ja kig endelig med, vi må da have noget gode ideer. Hvor gammel er din datter?

Anmeld

14. februar 2012

forår

Brams skriver:

Gud nej så langt er vi slet ikke kommet, troede da egentlig også der kun var én str.

Ha ha, det er vist godt jeg fik oprettet denne  og ja kig endelig med, vi må da have noget gode ideer. Hvor gammel er din datter?

min datter er 2år og 3 mdr.

Troede heller ikke at det ville være så svært at finde noget så simpelt som en seng......men pyha jeg blev klogere

Anmeld

14. februar 2012

MortilElias2010

Ellers brug søge-funktionen oppe i højre hjørne på baby.dk siden. Har selv lige brugt det idag til at søge efter juniorsenge og ved der ligger en masse tråde både med og uden billeder fra selvsamme dilemma

Anmeld

15. februar 2012

Rsa

Brams skriver:

Kære alle

Trine

Vi har denne...

http://www.medudsigt.dk/shop/leander-junior-seng-3063p.html

Dog stadig som baby del, da min dattejukun er 13 måneder. Men den er klar, når hun er klar til junior størrelse 

Anmeld

17. februar 2012

Christina.78

Vi har denne som kan trækkes ud og bruges til omkring 5-6 år tror jeg..

vi overvejer bare at finde en anden da den er lidt høj..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. februar 2012

Brams

forår skriver:

min datter er 2år og 3 mdr.

Troede heller ikke at det ville være så svært at finde noget så simpelt som en seng......men pyha jeg blev klogere

Ha ha, ja vi er lige i samme båd herhjemme og havde også svært ved at finde ud af hvornår hun var klar til en juniorseng

Anmeld

17. februar 2012

Brams

MortilElias2010 skriver:

Ellers brug søge-funktionen oppe i højre hjørne på baby.dk siden. Har selv lige brugt det idag til at søge efter juniorsenge og ved der ligger en masse tråde både med og uden billeder fra selvsamme dilemma

Uhh det prøver jeg lige - tak for tippet

Anmeld

17. februar 2012

Brams

Rsa skriver:

Vi har denne...

http://www.medudsigt.dk/shop/leander-junior-seng-3063p.html

Dog stadig som baby del, da min dattejukun er 13 måneder. Men den er klar, når hun er klar til junior størrelse 

Hvor er det en fin seng - tak for kigget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.