Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Christina.78 skriver: Cecilie skal også bruge en skammel eller lignende for at komme op, så derfor påtænker vi evt at sælge den og købe en anden
Cecilie skal også bruge en skammel eller lignende for at komme op, så derfor påtænker vi evt at sælge den og købe en anden
Giver meget god mening
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Christina.78 skriver: Vi har denne som kan trækkes ud og bruges til omkring 5-6 år tror jeg.. vi overvejer bare at finde en anden da den er lidt høj..
Vi har denne som kan trækkes ud og bruges til omkring 5-6 år tror jeg..
vi overvejer bare at finde en anden da den er lidt høj..
Hvis i vælger at finde en anden, køber jeg gerne denne her, til en god pris selvfølgelig
Christina.78 skriver: Hæhæ tjo men ødelægger nok lidt af det smukke i sengen
Hæhæ tjo men ødelægger nok lidt af det smukke i sengen
det kommer jo an på hvor keativ man er
Brams skriver: Sikke en fin seng, hvor er den fra?
Sikke en fin seng, hvor er den fra?
Den er fra IKEA. En ny model. Den findes også i sortbrun og en lys brun.
Den koster "kun" 799,-. Og størrelsen er 70X160 cm
Rikke&Liam skriver: Den er fra IKEA. En ny model. Den findes også i sortbrun og en lys brun. Den koster "kun" 799,-. Og størrelsen er 70X160 cm
Det er da en helt ok pris synes jeg
Brams skriver: Det er da en helt ok pris synes jeg
Ja, den er da meget billigere end hvad der ellers er at finde derude. Og da den er 160 istedet for 140 kan den jo bruges noget længere end de alm. juniorsenge
Rikke&Liam skriver: Ja, den er da meget billigere end hvad der ellers er at finde derude. Og da den er 160 istedet for 140 kan den jo bruges noget længere end de alm. juniorsenge
Tror vi må lave en familietur til Ikea Vi elsker at komme i Ikea alle sammen
cdinesen skriver: Hvis i vælger at finde en anden, køber jeg gerne denne her, til en god pris selvfølgelig
Hæhæ, den er ubrugt - kun blevet samlet og står pt bare på værelset så vi er nok omkring nyprisen endnu...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128