Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Christina.78 skriver: Vi har denne som kan trækkes ud og bruges til omkring 5-6 år tror jeg.. vi overvejer bare at finde en anden da den er lidt høj..
Vi har denne som kan trækkes ud og bruges til omkring 5-6 år tror jeg..
vi overvejer bare at finde en anden da den er lidt høj..
Åhh den har jeg også kigget på, den er super fin - tak for kigget
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Brams skriver: Kære alle Så er det snart ved at være tid til at Lærke skal over i en juniorseng, men vi har absolut ingen idé om hvad for en det skal være. Har I ikke lyst til at dele Jeres børns juniorsenge med os, så vi forhåbentlig kan få noget dejlig inspiration. Skriv gerne både pris og hvor man evt. kan købe den Trine
Kære alle
Så er det snart ved at være tid til at Lærke skal over i en juniorseng, men vi har absolut ingen idé om hvad for en det skal være.
Har I ikke lyst til at dele Jeres børns juniorsenge med os, så vi forhåbentlig kan få noget dejlig inspiration. Skriv gerne både pris og hvor man evt. kan købe den
Trine
Vi har også denne, og specielt jeg er ret vild med den.. Men ja den er lidt høj i det..
hihi kunne man ikke save noget af benene
Kvist skriver: Vi har også denne, og specielt jeg er ret vild med den.. Men ja den er lidt høj i det..
Den er også bare superfed, Lærke er dog lille af sin alder, så det ville være svært for hende at komme op og ned
Dumt spg måske, men skal man så have nu madras hver gang man gør den større`?
Vi har samme problem Men er nu blevet enige om at Liam skal have denne.
Rikke&Liam skriver: Vi har samme problem Men er nu blevet enige om at Liam skal have denne.
Sikke en fin seng, hvor er den fra?
6800 skriver: Dumt spg måske, men skal man så have nu madras hver gang man gør den større`?
Nej der kommer sådan et ekstra stykke madras med til den udtrukkede længde
Cassiopeia skriver: hihi kunne man ikke save noget af benene
Hæhæ tjo men ødelægger nok lidt af det smukke i sengen
Brams skriver: Den er også bare superfed, Lærke er dog lille af sin alder, så det ville være svært for hende at komme op og ned
Cecilie skal også bruge en skammel eller lignende for at komme op, så derfor påtænker vi evt at sælge den og købe en anden
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128