Regntøj - hvad skal man vælge? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2012

Mette.

132319 skriver:

Jeg synes det er vildt sødt men prisen -Av 

Ja, den er lidt av. 

Men den lille dame har fødselsdag om lidt, så jeg tror godt det kunne være et ønske dertil.

Hvornår skifter de egentligt til regntøj fremfor flyverdragt? Jeg er helt grøn på området, da Emilie først startede i DP i august måned sidste år.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2012

132319

Mette. skriver:

Ja, den er lidt av. 

Men den lille dame har fødselsdag om lidt, så jeg tror godt det kunne være et ønske dertil.

Hvornår skifter de egentligt til regntøj fremfor flyverdragt? Jeg er helt grøn på området, da Emilie først startede i DP i august måned sidste år.

Jeg har haft termotøj til mine og vil sige når det er +5-10 grader, så bliver flyverdragten skiftet ud

Anmeld

14. februar 2012

Mette.

132319 skriver:

Jeg har haft termotøj til mine og vil sige når det er +5-10 grader, så bliver flyverdragten skiftet ud

Hvornår på året bliver det cirka det? 

Jeg er simpelthen så dårlig til sådan noget. Tror også vi skal have fat i et sæt termotøj til under.

Anmeld

14. februar 2012

moars

hejsa.

Jeg har gerne valgt IdaT til min datter, da de bl.a. skilter med, at det er phtalat- og pvc frit (det er flere af de andre sæt garanteret også men skilter ikke allesammen med det), og det har også vist sig at "holde godt".

Jeg har faktisk også haft købt det brugt med stor fordel. Der er også gode reflekser på det synes jeg.

Dog vil jeg sige at min datter bruger sit termosæt meget mere end regntøjet f.eks.....og da farmor sidste år kom med en hello kitty regnfrakke, der sikkert hverken er fri for det ene eller andet var jo selvf. et stort hit.

M.h.t. termotøj har hun haft stor glæde af det fra Bilka. Der synes jeg ikke det har kunnet betale sig at investere i f.eks. "mærkevarer"

Men der er jo lige så forskellige meninger om det, som om alt det andet omkring forældreskab/opvækst/forbrug. Og velkommen til JUNGLEN Jeg havde det lige sådan da jeg gik på jagt efter kompetent vejledning i skojunglen, da hun nåede dertil -følte mig lidt fortabt kan jeg huske pøj pøj

Anmeld

14. februar 2012

ESV

Mette. skriver:

Vi havde også et almindeligt sæt fra Ticket to Heaven sidste år og var rigtig glade for det.

Jeg kan bare ikke helt finde ud af om jeg kan lide deres farver/mønstre i år, så derfor søgte jeg lidt efter hvad der egentligt er godt og pænt.

Men måske jeg alligevel skulle vælge fra dem i år igen. Er de sæt med foer, altid aftageligt? Det synes jeg nemlig ikke jeg har set nævnt, kun at man kan få med eller uden foer.

Nej det hun har nu som meget snart er for småt kan man ikke taget foret ud af men jeg købte noget i næste str for 14 dage siden og der kan man tage foret ud af jakken. 

Anmeld

14. februar 2012

132319

Mette. skriver:

Hvornår på året bliver det cirka det? 

Jeg er simpelthen så dårlig til sådan noget. Tror også vi skal have fat i et sæt termotøj til under.

Det kommer meget an på hvor lang vinteren bliver og det er jo aldrig til at sige i det her land

Anmeld

28. april 2012

mortilnoam

Hej. Ticket to Heavens regntøj er rigtig godt, og holder tæt. det er af og til på tilbud her: www.skoletilbehoer.dk

Anmeld

28. april 2012

Carl-Emil's mor

Mette. skriver:

Hvilket mærke af regntøj har i/skal have til jeres tumlinger? 

Emilie bliver snart 2 år og skal snart have fat i et sæt her til foråret. Sidste år havde hun Ticket To Heaven som var fint, synes jeg. Men, jeg kan ikke rigtigt finde ud af hvilke mærker der er gode indenfor regntøj, så hjælp de damer?

Jeg har kigget på Småfolks, men synes måske det er lidt for pink også har jeg ikke altid den store tiltro til deres kvalitet. 

Ver de Terre det er dyrt men genialt.. Bedste erfaringer fra børnehaven da jeg arbejdede i ... Har lige købt i flyverdragt og regntøj til min egen søn

Anmeld

28. april 2012

Jannicks.mor

Jeg har købt ticket to heaven regntøj til min dreng på 4.. Det holder i hvert fald til noget og holder ham dejlig tør

Anmeld

28. april 2012

Morgensol

Mette. skriver:

Hvilket mærke af regntøj har i/skal have til jeres tumlinger? 

Emilie bliver snart 2 år og skal snart have fat i et sæt her til foråret. Sidste år havde hun Ticket To Heaven som var fint, synes jeg. Men, jeg kan ikke rigtigt finde ud af hvilke mærker der er gode indenfor regntøj, så hjælp de damer?

Jeg har kigget på Småfolks, men synes måske det er lidt for pink også har jeg ikke altid den store tiltro til deres kvalitet. 

Sidste år havde vi celavi til Bella! Virkelig godt, lækker kvalitet og holdbart!! Det eneste jeg ik kan lide ved de der gummisæt, er at de bare ik er skide åndbare!

Så i år har vi købt fra Hummel og er du vimmer, det er lækkert! Hun kan meget bedre bevæge sig i det og jakken kan næsten bruges som sommerjakke!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.