Regntøj - hvad skal man vælge? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.362 visninger
44 svar
0 synes godt om
14. februar 2012

Mette.

Hvilket mærke af regntøj har i/skal have til jeres tumlinger? 

Emilie bliver snart 2 år og skal snart have fat i et sæt her til foråret. Sidste år havde hun Ticket To Heaven som var fint, synes jeg. Men, jeg kan ikke rigtigt finde ud af hvilke mærker der er gode indenfor regntøj, så hjælp de damer?

Jeg har kigget på Småfolks, men synes måske det er lidt for pink også har jeg ikke altid den store tiltro til deres kvalitet. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2012

tweety2060

Følger lidt med på sidelinien, står i samme situation

Anmeld

14. februar 2012

Mette.

tweety2060 skriver:

Følger lidt med på sidelinien, står i samme situation

Så er jeg ikke den eneste som føler mig helt fortabt i børnetøjs-junglen. Og følg endelig med, håber der er nogle som vil dele deres erfaringer.

Anmeld

14. februar 2012

Laulund87

Ej Sikke Lej virker så lækkert!

Købte det for noget tid siden på lagersalg og prøvede det lige på min datter forleden.. Det virker til at være rigtig god kvalitet

Anmeld

14. februar 2012

Mette.

Laulund87 skriver:

Ej Sikke Lej virker så lækkert!

Købte det for noget tid siden på lagersalg og prøvede det lige på min datter forleden.. Det virker til at være rigtig god kvalitet

Åh, det elsker jeg også.

Hun har vinterjakke derfra. Men jeg synes ikke jeg har set noget fra dem. Har du et link?

Anmeld

14. februar 2012

Henri84

Elias på 3 1/2 har celavi, Alberte på 21 mdr har bare et sæt fra Bilka, begge dele fungerer rigtig godt.
De har før haft Ticket To Heaven som vi også var rigtig glade for, men synes ikke kvaliteten er så meget bedre at det er værd at betale det ekstra

Anmeld

14. februar 2012

132319

Mette. skriver:

Åh, det elsker jeg også.

Hun har vinterjakke derfra. Men jeg synes ikke jeg har set noget fra dem. Har du et link?

Jeg har et sæt som jeg har købt til Kamille som er ALT for stort. Det er 86/92 men jeg vil nærmere sige at det er 92

Det er lavendelfarvet med påfugle på, sååå fint

Sig endelig til hvis du vil se billeder og/eller have mål

Anmeld

14. februar 2012

Laulund87

Mette. skriver:

Åh, det elsker jeg også.

Det er købt på lagersalg for 1,5 år siden tror jeg, men jeg har faktisk aldrig stødt på det på nettet

Det er rødt med ugler i regnvejr Men prøv at søge på det

Anmeld

14. februar 2012

Mette.

Henri84 skriver:

Elias på 3 1/2 har celavi, Alberte på 21 mdr har bare et sæt fra Bilka, begge dele fungerer rigtig godt.
De har før haft Ticket To Heaven som vi også var rigtig glade for, men synes ikke kvaliteten er så meget bedre at det er værd at betale det ekstra

Ah ja, Der er også Celavi selvfølgelig.

Jeg prøver at overbevise mig selv om jeg får mere kvalitet for pengene, selvom det med garanti ikke altid er tilfældet. 

Men tak på input, jeg må på jagt.

Anmeld

14. februar 2012

Mette.

Laulund87 skriver:

Det er købt på lagersalg for 1,5 år siden tror jeg, men jeg har faktisk aldrig stødt på det på nettet

Det er rødt med ugler i regnvejr Men prøv at søge på det

Ej, det lyder så fint!

Jeg synes heller aldrig jeg har set fra dem og heller ikke i deres nye forårsvarer - måske de slet ikke laver det mere.  Jeg må prøve at google det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.