Regntøj - hvad skal man vælge? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2012

Lone Jakobsen

Mette. skriver:

Tak for tip. Måske jeg skulle se hvad de har.

Emilie bliver to år nu her om et par måneder, så hun kravler ikke sådan rundt på jorden mere. Dog er jeg i tvivl om jeg bør købe et foret sæt, da hun er en tynd pige som nemt fryser.

ja enten det eller også et sæt termo tøj som hun kan få inden under på kolde dage (det bruger de fleste af mine dp. børn) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2012

Mette.

Lone Jakobsen skriver:

ja enten det eller også et sæt termo tøj som hun kan få inden under på kolde dage (det bruger de fleste af mine dp. børn) 

Det er nok en bedre ide, så det ikke behøves de dage hvor det er varmt.

tak for input og råd. 

Anmeld

14. februar 2012

132319

Mette. skriver:

Det har du sikkert ret i.

Jeg har bare en ide om jeg gerne vil have det bedste.  Jeg må på udkig og se hvad der er af lækre ting på markedet for i år. Jeg synes bare ikke indtil videre der har været noget som har været pænt.

Jeg synes ikke der er noget "bedste" når det gælder regntøj

Det sæt jeg har været gladest for til min dreng var fra Kvickly, sat ned til 100 kr

Anmeld

14. februar 2012

Mette.

132319 skriver:

Jeg synes ikke der er noget "bedste" når det gælder regntøj

Det sæt jeg har været gladest for til min dreng var fra Kvickly, sat ned til 100 kr

Nej, det er der muligvis ikke.

Jeg tror jeg har forelsket mig i et sæt fra celavi sort/hvid - nogen gange er jeg ikke så god til alle de vilde farver de giver tøjet.

Måske jeg skulle gå i kvickly/føtex og se hvad de har, det kunne jo være jeg blev helt overrasket. 

Anmeld

14. februar 2012

132319

Mette. skriver:

Nej, det er der muligvis ikke.

Jeg tror jeg har forelsket mig i et sæt fra celavi sort/hvid - nogen gange er jeg ikke så god til alle de vilde farver de giver tøjet.

Måske jeg skulle gå i kvickly/føtex og se hvad de har, det kunne jo være jeg blev helt overrasket. 

Hvis du kan lide lyserød, har det et rigtig fint blomstret sæt i Kvickly.

-Jeg ville ønske at de lavede det i lilla

Anmeld

14. februar 2012

Mette.

Hvis du kan lide lyserød, har det et rigtig fint blomstret sæt i Kvickly.

-Jeg ville ønske at de lavede det i lilla

Jeg vil sige i små mængden, men et helt regnsæt er vist for voldsomt i lyserød.  Lilla er også mere favorit herhjemme.

Jeg er også lidt vild med det her:

http://www.houseofkids.dk/pi/Lilla-Janis-regnsæt-fra-Ticket-to-heaven-2-år-92-cm_154409_.aspx

Jeg kan bare ikke finde ud af om det er for prikket, haha. 

Anmeld

14. februar 2012

ESV

Mette. skriver:

Hvilket mærke af regntøj har i/skal have til jeres tumlinger? 

Emilie bliver snart 2 år og skal snart have fat i et sæt her til foråret. Sidste år havde hun Ticket To Heaven som var fint, synes jeg. Men, jeg kan ikke rigtigt finde ud af hvilke mærker der er gode indenfor regntøj, så hjælp de damer?

Jeg har kigget på Småfolks, men synes måske det er lidt for pink også har jeg ikke altid den store tiltro til deres kvalitet. 

Jeg køber konsekvent ticket to heaven med aftagelig for. Jeg vil dog ikke give 700 kr eller derover for regntøjet så køber det altid i deres outlet butik. 

Anmeld

14. februar 2012

132319

Mette. skriver:

Jeg vil sige i små mængden, men et helt regnsæt er vist for voldsomt i lyserød.  Lilla er også mere favorit herhjemme.

Jeg er også lidt vild med det her:

http://www.houseofkids.dk/pi/Lilla-Janis-regnsæt-fra-Ticket-to-heaven-2-år-92-cm_154409_.aspx

Jeg kan bare ikke finde ud af om det er for prikket, haha. 

Jeg synes det er vildt sødt men prisen -Av 

Anmeld

14. februar 2012

Mette.

ESV skriver:

Jeg køber konsekvent ticket to heaven med aftagelig for. Jeg vil dog ikke give 700 kr eller derover for regntøjet så køber det altid i deres outlet butik. 

Vi havde også et almindeligt sæt fra Ticket to Heaven sidste år og var rigtig glade for det.

Jeg kan bare ikke helt finde ud af om jeg kan lide deres farver/mønstre i år, så derfor søgte jeg lidt efter hvad der egentligt er godt og pænt.

Men måske jeg alligevel skulle vælge fra dem i år igen. Er de sæt med foer, altid aftageligt? Det synes jeg nemlig ikke jeg har set nævnt, kun at man kan få med eller uden foer.

Anmeld

14. februar 2012

Lone Jakobsen

Mette. skriver:

Det er nok en bedre ide, så det ikke behøves de dage hvor det er varmt.

tak for input og råd. 

lige præcis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.