Regntøj - hvad skal man vælge? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2012

Mette.

132319 skriver:

Jeg har et sæt som jeg har købt til Kamille som er ALT for stort. Det er 86/92 men jeg vil nærmere sige at det er 92

Det er lavendelfarvet med påfugle på, sååå fint

Sig endelig til hvis du vil se billeder og/eller have mål

Jeg tror også det bliver alt for stort her så.

Emilie er stadig i str. 80 i sin flyverdragt, så hun skal nok maks have en str. 86. Ellers tusind tak for tilbuddet. Hvilket mærke er det fra?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2012

132319

Mette. skriver:

Jeg tror også det bliver alt for stort her så.

Emilie er stadig i str. 80 i sin flyverdragt, så hun skal nok maks have en str. 86. Ellers tusind tak for tilbuddet. Hvilket mærke er det fra?

Det er fra IdaT men helt ok

Anmeld

14. februar 2012

Laulund87

Mette. skriver:

Ej, det lyder så fint!

Jeg synes heller aldrig jeg har set fra dem og heller ikke i deres nye forårsvarer - måske de slet ikke laver det mere.  Jeg må prøve at google det.

http://morsblog.dk/regntoj-fra-ej-sikke-lej/

Det er det her hun har, men jeg kan heller ikke lige finde det til salg nogle steder

Anmeld

14. februar 2012

Mette.

132319 skriver:

Det er fra IdaT men helt ok

Måske jeg skulle kigge hos dem.

Ved du hvordan deres kvalitet er? Jeg er virkelig i tvivl om hvem der er "bedst" på markedet her..

Anmeld

14. februar 2012

Mette.

Laulund87 skriver:

http://morsblog.dk/regntoj-fra-ej-sikke-lej/

Det er det her hun har, men jeg kan heller ikke lige finde det til salg nogle steder

Hvor er det bare vildt sødt.

Jeg håber de kommer med en ny kollektion senere på året..

Anmeld

14. februar 2012

132319

Mette. skriver:

Måske jeg skulle kigge hos dem.

Ved du hvordan deres kvalitet er? Jeg er virkelig i tvivl om hvem der er "bedst" på markedet her..

Mine unger har haft alt muligt forskelligt regntøj, alt fra Ticket to heaven til det billigste fra Føtex.

Jeg synes lidt at regntøj er regntøj, præcis sådan har jeg det også med gummistøvler, så jeg har egentlig bare købt det jeg lige er faldet over

Anmeld

14. februar 2012

Laulund87

Mette. skriver:

Hvor er det bare vildt sødt.

Jeg håber de kommer med en ny kollektion senere på året..

Anmeld

14. februar 2012

Mette.

132319 skriver:

Mine unger har haft alt muligt forskelligt regntøj, alt fra Ticket to heaven til det billigste fra Føtex.

Jeg synes lidt at regntøj er regntøj, præcis sådan har jeg det også med gummistøvler, så jeg har egentlig bare købt det jeg lige er faldet over

Det har du sikkert ret i.

Jeg har bare en ide om jeg gerne vil have det bedste.  Jeg må på udkig og se hvad der er af lækre ting på markedet for i år. Jeg synes bare ikke indtil videre der har været noget som har været pænt.

Anmeld

14. februar 2012

Lone Jakobsen

jeg har købt regntøj i bilka til mine børn. det fungere helt fint og har ingen problemer med at holde dem tørre.

vær opmærksom på hvor tykt det er, da et kravle barn skal bruge noget i tykkere "stof" end et barn der er begyndt at gå.

Anmeld

14. februar 2012

Mette.

Lone Jakobsen skriver:

jeg har købt regntøj i bilka til mine børn. det fungere helt fint og har ingen problemer med at holde dem tørre.

vær opmærksom på hvor tykt det er, da et kravle barn skal bruge noget i tykkere "stof" end et barn der er begyndt at gå.

Tak for tip. Måske jeg skulle se hvad de har.

Emilie bliver to år nu her om et par måneder, så hun kravler ikke sådan rundt på jorden mere. Dog er jeg i tvivl om jeg bør købe et foret sæt, da hun er en tynd pige som nemt fryser.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.