Lille baby Brianna Lopez :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2012

hautecouture

Chrisli skriver:

Stakkels lige pige.. godt hun har fået fred nu! 

Og hva sker der lige for at ingen i familien reagerede..

Syge mennesker...

Jeg kunne kaste op over, især mormoren og morens bror, tænk at vide at et lille uskyldigt og forsvarsløst barn bliver tævet i 5 måneder og bare lader stå til - det er SP modbydeligt sygt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2012

hautecouture

Flodkilling skriver:

Jeg har ikke ord for det, (har lige set videoen). De folk skulle have livstid i det værste fælgsel...! og så skulle det grimme hegn rundt om hendes grav bare væk...

Jeg synes også det er grusomt at familien har fået det hegn op ... Og den der cement-engel, har du set den? En engel der står ved siden af graven og holder pegefingeren for munden (som tegnet for "shh") - det skulle også være den, såkaldte, tætte familie til Brianna der har fået sat den op som et symbol på Brianna der beder forbipasserende om "holde tæt" - det er jo sygt 

Anmeld

14. februar 2012

Zeus

Jeg har ikke set programmet, men jeg har læst om hende tidligere.. Dengang spøgte historien også i mit hoved i lang tid efter, det er mig ubegribeligt hvordan sådan noget kan ske, og hvordan man kan behandle en forsvarsløs baby på den måde

Det samme med Tobias.. Cajsa er 15 mdr nu, det samme som han var da han døde, og jeg græmmes ved de ting, de har gjort mod ham

Anmeld

14. februar 2012

Moar2011

OMFG  - får det helt dårligt  hva sker der for sådan nogen mennesker.

Anmeld

14. februar 2012

Moar2011

OMFG  - får det helt dårligt  hva sker der for sådan nogen mennesker.

Anmeld

14. februar 2012

hautecouture

Zeus skriver:

Jeg har ikke set programmet, men jeg har læst om hende tidligere.. Dengang spøgte historien også i mit hoved i lang tid efter, det er mig ubegribeligt hvordan sådan noget kan ske, og hvordan man kan behandle en forsvarsløs baby på den måde

Det samme med Tobias.. Cajsa er 15 mdr nu, det samme som han var da han døde, og jeg græmmes ved de ting, de har gjort mod ham

Verden kan være et grusomt sted Brianna sagen, Tobias sagen og sagen fra England om Baby Peter ( http://m.bt.dk/touch/article.pml?guid=522003 ) har virkelig gjort et kæmpe indtryk på mig og jeg hverken kan eller vil glemme de tre små smukke engle som blev revet så brutalt væk. Og det piner mig at tænke på Tobias's far som jo var tæt på at skulle i retten og kæmpe for fuld forældremyndighed og på Peters far der desperat kidnappede sin søn, fordi myndighederne ikke gjorde noget, men måtte aflevere en skrigende Peter tilbage til sin mor Og så lille Brianna... Hende kæmpede ingen for. Hvor er det dog trist ... 

Anmeld

14. februar 2012

hautecouture

hautecouture skriver:

Verden kan være et grusomt sted Brianna sagen, Tobias sagen og sagen fra England om Baby Peter ( http://m.bt.dk/touch/article.pml?guid=522003 ) har virkelig gjort et kæmpe indtryk på mig og jeg hverken kan eller vil glemme de tre små smukke engle som blev revet så brutalt væk. Og det piner mig at tænke på Tobias's far som jo var tæt på at skulle i retten og kæmpe for fuld forældremyndighed og på Peters far der desperat kidnappede sin søn, fordi myndighederne ikke gjorde noget, men måtte aflevere en skrigende Peter tilbage til sin mor Og så lille Brianna... Hende kæmpede ingen for. Hvor er det dog trist ... 

Hov - var vist lidt hurtig med linket til Baby P - ved ikke om set virker, er skrevet fra min iPhone 

Anmeld

14. februar 2012

Zeus

hautecouture skriver:

Det virker...... Det er så frygteligt som noget overhovedet kan blive, så forældre/stedforældre/andre, angriber så små børn

Anmeld

14. februar 2012

Isabella_mor

Ej ja, puha. Får selv the chills når jeg hører om vold/voldtægt og mishandling af bitte små forsvarsløse børn. Tænk at nogle mennesker kan være så fyldt med ondskabsfuldhed og vrede mod sådan et lille væsen. Jeg fatter slet ikke at man kan få sig selv til at gøre et andet menneske og endda et lille barn så voldsom skade..!!!! Der må jo virkelig være nogle brister i hjernen på sådanne mennesker, også dem  der ikke tør at anmelde den slags til myndighederne... Det er ganske forfærdeligt..   Og det er især rigtig barskt at læse oh høre om når man selv har små børn. Fordi at de følelser man selv, eller hvertfald dem jeg har for min dreng, slet ikke er i nærheden af hvad jeg tror en forældre til f.eks lille Tobias har følt for sit barn i sådan en skrækkelig situation. De har jo slet ingen følelser for deres børn. De er jo totalt følelsesforladte og fyldt med al det nederen jeg kan komme på. De forældre fortjener slet ikke at leve. Føj. 

Anmeld

14. februar 2012

Laura.

hautecouture skriver:

Vidste ikke lige hvor jeg skulle gøre af set, så det kommer herind. Det er et rent jeg-kan-ikke-forstå-hvordan-mennesker-kan-være-så-modbydelige-indlæg 

Jeg er pt hos mine forældre og igår da jeg lå inde i gæstesengen sammen med Aya kunne jeg ikke falde i søvn, så jeg zappede og fandt en prøvekanal (kan ikke huske hvad den hed) der viste en dokumentar om Brianna Lopez's alt, alt for korte liv. Der er masser forfærdelige sager om børnemishandKing og de er allesammen lige modbydelige, grunden til, at jeg blev en smule mere følelsesladet over denne sag er, at Brianna kun blev 5 måneder - samme alder som Aya har nu. Derudover havde politiet i New Mexico offentliggjort billederne fra Briannas obduktion hvor man kan se hende helt forslået, på trods af, at de har gjort hende rigtig fin. Blå mærker fra top til tå - næsten ikke et eneste sted på kroppen er gået fri for slag Grunden til de offentliggjorte billeder skulle findes i, at politiet var SÅ chokerede over, at ingen - hverken tæt familie eller venner eller naboer, havde været opmærksomme eller meldte misbruget, så billederne skulle både  gøre amerikanerne opmærksomme så lignende episoder måske kunne forhindres og for at ære Brianna. Billederne fra hendes obduktion er nemlig de eneste der nogensinde er taget af hende. Et redigeret billede der viser en fin lille "sovende" Brianna er derfor nu, et af USAs mest brugte billeder i kampen mod mishandling af børn. Udfra skaderne på den lille krop kunne man konkludere, at Brianna varblevet slået, kastet med, bidt, rystet, voldtaget og sparket lige fra fødslen. 5 måneder kæmpede hun for sit lille liv mens bl.a. Hendes mormor og ene onkel vidste hvad som foregik, men ikke brød ind på trods af mishandlingen fra Briannas mor, far og anden onkel...  Det gør så vanvittigt ondt at høre om sådanne sager og hvor er der mange forfærdelige - også sagen og Baby P fra England og vores egen lille Tobias giver mig myrekryb. Hvordan KAN de gøre det ??? 

Brianna ville have været blevet 10 år idag, den 14. Februar 2012, hvis det ikke var for hendes mor, far, onkel og resten af familien der vendte det blinde øje til. 

Derfor; vær opmærksom derude og husk at man kan redde skæbner ved at turde melde misbruget. Rip til Brianna og alle andre smukke engle, der har været udsat for det ultimative svigt af de personer der burde stå barnet aller nærmest og fylde behovet for omsorg, nærvær pg kærlighed !! Puha, var nød til at få det ud.. 

Forfærdeligt, simpelthen forfærdeligt !!! Jeg har SÅ svært ved at holde tårerne tilbage når jeg læser sådan nogle historier, for jeg kan bare ikke forstå hvordan et voksent menneske kan behandle et barn så groft og svigte så meget ! Det er SÅ langt fra min verden !!

Det minder mig også om Tobias-sagen.. den 15 mdr. gamle dreng der blev mishandlet af sine forældre og døde af sine skader.. gud hvor har jeg grædt for denne lille dreng, bandet af HT og ønsket forældrene må komme i helvede !! Man behandler bare ikke børn sådan !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.