Lille baby Brianna Lopez :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2012

Mamalou

Er tom for ord... Er så rystet. Jeg kan kun tænke rigtig grimme tanker om mennesker, der mishandler børn...... Føj

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2012

Loa

hautecouture skriver:

De er skøre i hovedet hele den familie. Da Brianna skulle begraves blev det jo også gjort i hu-hej tempo og meget overfladisk kun med et lille 'skilt' med navnet og den 'yderligere' del af familien, som ikke anede noget før hendes død, måtte ikke komme med til begravelsen. Navnet blev fjernet så snart hun var begravet. Da 'navneskiltet' kom tilbage på graven og folk der aldrig havde kendt eller mødt Brianna mødte op for at lægge roser, bamser og vise medfølelse for det lille menneske, satte familien et låst BUR op om graven, så der ikke kunne lægges blomster... Som om det lille mus ikke manglede omsorg nok mens hun var i live, så tog de det sgu også fra hende da hun var død

Der blev også indsamlet et større pengebeløb til familien inden begravelsen (da de var ude at sige, de ikke havde råd til en 'rigtig' begravelse med gravsten og sådan), så der kunne blive holdt en flot begravelse med mindehøjtidelighed, en fin kiste og en gravsten (pengene skulle stadig kun gå til at det var familien og ikke den 'alm' befolkning der kom med til begravelsen), men det ville familien ikke have, det var 'ikke nødvendigt'....

Hvor er det synd at noget barn skulle starte og ende sine dage på den måde... Mener også Brianna har en storebror der er godt 1 år ældre end hende - hvor er det også synd, at han ved hvad hans forældre har gjort (og familien)

Det er jo fuldstændig sindsygt!!! Det går ud over min forstand......!!

Blev familien ikke straffet for det de havde gjort??

Jeg er simpelthen så chokeret/tom for ord.... OMG hvor jeg håber der også findes et helvede, så sådanne mennesker virkelig får deres straf....

Det er jo SÅ tragisk......

Anmeld

15. februar 2012

hautecouture

Loa skriver:

Det er jo fuldstændig sindsygt!!! Det går ud over min forstand......!!

Blev familien ikke straffet for det de havde gjort??

Jeg er simpelthen så chokeret/tom for ord.... OMG hvor jeg håber der også findes et helvede, så sådanne mennesker virkelig får deres straf....

Det er jo SÅ tragisk......

Altså dem der misbrugte fik 57, 52 og 27 (!!!) år i fængsel ... Lidt underligt når der nu ER "rigtigt" livstid i USA, men det vat vist fordi de kun blev sigtet for uagtsomt manddrab. Mormoren og onklen som vidste hvad som foregik, men ikke meldte det, slap med 60 dage... Resten af familien blev ikke sigtet, da man ikke kunne bevise at de kendte til misbruget af Brianna.

Anmeld

15. februar 2012

Christina.78

Efter din lille fortælling her, vælger jeg bevidst ikke at google hende og sagen - det lyder som hård læsning og vil ikke have sådan en historie tæt ind på mig hvis jeg kan undgå det..

Men vil også opfordre folk til at have øjnene åbne hvad sådanne sager angår og ikke bare vende det blinde øje til..

Anmeld

15. februar 2012

twinboys

uufff sikke en sag, jeg får det helt dårligt... Har ikke set eller hørt om den før, hvordan kan sådan noget finde sted og hvorfor holder man bøtte om det, hvis man kender til det...

Majbritt

Anmeld

15. februar 2012

Troldemommi

Puhhaaa, det er simpelthen så frygteligt, hvordan kan man dog gøre sådan noget, det er ufatteligt.

Der er bare ingen straf der er streng nok

Monica

Anmeld

16. februar 2012

hautecouture

Det er så forfærdeligt ... Her for 1 minut siden blev jeg for altid færdig med at se tragiske videoer på youtube ... Så et nyhedsklip om et barn der var blevet tvangsfjernet fra moderen. En veninde til moderen havde filmet moderen slå barnet (under dække af at skrive SMS) og det klip viste de sgu ... Heldigvis kunne man ikke se ret meget, men gråden fra det lige pus Åh hvor det skar i hjertet. Da klippet var slut tænkte jeg hvorfor jeg dog ikke havde slukket videoen, tårerne løb og jeg havde siddet med lukkede øjne det meste af tiden og prøvet at holde mig for ørene... Er der nogle der ved hvorfor kroppen kan gå sådan i "baglås" og bare lade være med at gøre det mest oplagte, som jo ville have været at slukke??

Anmeld

16. februar 2012

VIPpigen

hautecouture skriver:

Det er så forfærdeligt ... Her for 1 minut siden blev jeg for altid færdig med at se tragiske videoer på youtube ... Så et nyhedsklip om et barn der var blevet tvangsfjernet fra moderen. En veninde til moderen havde filmet moderen slå barnet (under dække af at skrive SMS) og det klip viste de sgu ... Heldigvis kunne man ikke se ret meget, men gråden fra det lige pus Åh hvor det skar i hjertet. Da klippet var slut tænkte jeg hvorfor jeg dog ikke havde slukket videoen, tårerne løb og jeg havde siddet med lukkede øjne det meste af tiden og prøvet at holde mig for ørene... Er der nogle der ved hvorfor kroppen kan gå sådan i "baglås" og bare lade være med at gøre det mest oplagte, som jo ville have været at slukke??

Kroppen går i baglås fordi det er langt ud over vores forstand. Jeg løste indlæget her den anden dag, og har fulgt det, har også set om brianna sagen, husker tobias sagen, og læste lige peter sagen. Imens jeg læste brianna sagen var lilje i dp. Jeg prøvede i mit hoved at forestille mig det alm. Babykast, og så lade vær med at gribe, men i min fantasi rammer Lilje bare aldrig gulvet, jeg forstår ikke man kan gøre det. Lilje bliver tit kastet på i luften, helt normalt, og grebet igen... Jeg prøver virkelig at forstå hvad der går gennem hovedet på så syge mennesker, men min hjerne forstår det ikke, og mit hjerte slet ikke. Jeg ville aldrig gøre min datter ondt, jeg har ikke båret hende under mit hjerte i 8 måneder for at hun skulle gøres ondt. Hvertfald ikke af dem som har sat hende til verden. Og jeg vil gøre alt hvad der står i min magt for at andre heller skal gøre hende ondt.

På fra telefonen, derfor lidt forvirrende måske

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.