hautecouture skriver:
Det er så forfærdeligt
... Her for 1 minut siden blev jeg for altid færdig med at se tragiske videoer på youtube ... Så et nyhedsklip om et barn der var blevet tvangsfjernet fra moderen. En veninde til moderen havde filmet moderen slå barnet (under dække af at skrive SMS) og det klip viste de sgu ... Heldigvis kunne man ikke se ret meget, men gråden fra det lige pus
Åh hvor det skar i hjertet. Da klippet var slut tænkte jeg hvorfor jeg dog ikke havde slukket videoen, tårerne løb og jeg havde siddet med lukkede øjne det meste af tiden og prøvet at holde mig for ørene... Er der nogle der ved hvorfor kroppen kan gå sådan i "baglås" og bare lade være med at gøre det mest oplagte, som jo ville have været at slukke??
Kroppen går i baglås fordi det er langt ud over vores forstand. Jeg løste indlæget her den anden dag, og har fulgt det, har også set om brianna sagen, husker tobias sagen, og læste lige peter sagen. Imens jeg læste brianna sagen var lilje i dp. Jeg prøvede i mit hoved at forestille mig det alm. Babykast, og så lade vær med at gribe, men i min fantasi rammer Lilje bare aldrig gulvet, jeg forstår ikke man kan gøre det. Lilje bliver tit kastet på i luften, helt normalt, og grebet igen... Jeg prøver virkelig at forstå hvad der går gennem hovedet på så syge mennesker, men min hjerne forstår det ikke, og mit hjerte slet ikke. Jeg ville aldrig gøre min datter ondt, jeg har ikke båret hende under mit hjerte i 8 måneder for at hun skulle gøres ondt. Hvertfald ikke af dem som har sat hende til verden. Og jeg vil gøre alt hvad der står i min magt for at andre heller skal gøre hende ondt.
På fra telefonen, derfor lidt forvirrende måske
Anmeld