Lille baby Brianna Lopez :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2012

hautecouture

Frk.S skriver:

Nej nej nej!

Nu sidder jeg og tuder. Hvordan kan man være så ond ved et lille barn - jeg får kvalme ved tanken.

Og hvordan kan man stå på sidelinjen og se det, uden at gøre noget?

Heldigvis går det udover de flestes forstand ... Tænk at sætte et barn i verden for at mishandle det ...  

Godt hun fik fred den lille 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2012

hautecouture

Månsson skriver:

Åh ja de billeder glemmer man aldrig.. Ingen straf i verden er stor nok.

Tillykke med fødselsdagen Brianna, Håber du er et sted du bliver elsket lige så meget som alle børn fortjener

Jeg tilslutter mig et "tillykke" og håbet om, at hun er et bedre sted 

Anmeld

14. februar 2012

Muffin_girl

Ej det var da en skrækkelig historie.. Jeg har godt hørt noget om det engang. jeg har lyst til at læse hendes historie. men ved at jeg ikke kan bære det i mit hjerte... 

Anmeld

14. februar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

puha havde ikke hørt om det og så et klip på youtube. min dreng er knap 5 måneder...kunne slet ikke holde tårene tilbage.

hvordan kan man dog skade sådan et lille væsen

Anmeld

14. februar 2012

Loa

Får det simpelthen dårligt.....

Der MÅ jo være noget galt med de mennesker... Altså sådan helt dybt dybt inde. 

Jeg kan slet ikke i min vildeste fantasi forstå hvordan man kan gøre sådan, gang på gang ved et lille barn. Et meget lille forsvarsløst barn. Og endnu værre, ens eget barn. 

Jeg er simpelthen tom for ord. 

Lige i sådan et tilfælde her, håber/tror jeg på at himlen eksisterer og at hun nu er et bedre sted 

Anmeld

14. februar 2012

L&V

mor:) skriver:

puha havde ikke hørt om det og så et klip på youtube. min dreng er knap 5 måneder...kunne slet ikke holde tårene tilbage.

hvordan kan man dog skade sådan et lille væsen

"kom" også til at se det på youtube hvor er der bare mange af den slags sager derinde

Anmeld

14. februar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Månsson skriver:

"kom" også til at se det på youtube hvor er der bare mange af den slags sager derinde

ja det er helt forfærdeligt

tænkte også jeg bestemt ikke skal se flere.

Anmeld

14. februar 2012

L&V

mor:) skriver:

ja det er helt forfærdeligt

tænkte også jeg bestemt ikke skal se flere.

Nej lad hellers vær med det, kan næsten ikke se ud af øjnene af tåre  

Anmeld

14. februar 2012

hautecouture

Loa skriver:

Får det simpelthen dårligt.....

Der MÅ jo være noget galt med de mennesker... Altså sådan helt dybt dybt inde. 

Jeg kan slet ikke i min vildeste fantasi forstå hvordan man kan gøre sådan, gang på gang ved et lille barn. Et meget lille forsvarsløst barn. Og endnu værre, ens eget barn. 

Jeg er simpelthen tom for ord. 

Lige i sådan et tilfælde her, håber/tror jeg på at himlen eksisterer og at hun nu er et bedre sted 

De er skøre i hovedet hele den familie. Da Brianna skulle begraves blev det jo også gjort i hu-hej tempo og meget overfladisk kun med et lille 'skilt' med navnet og den 'yderligere' del af familien, som ikke anede noget før hendes død, måtte ikke komme med til begravelsen. Navnet blev fjernet så snart hun var begravet. Da 'navneskiltet' kom tilbage på graven og folk der aldrig havde kendt eller mødt Brianna mødte op for at lægge roser, bamser og vise medfølelse for det lille menneske, satte familien et låst BUR op om graven, så der ikke kunne lægges blomster... Som om det lille mus ikke manglede omsorg nok mens hun var i live, så tog de det sgu også fra hende da hun var død

Der blev også indsamlet et større pengebeløb til familien inden begravelsen (da de var ude at sige, de ikke havde råd til en 'rigtig' begravelse med gravsten og sådan), så der kunne blive holdt en flot begravelse med mindehøjtidelighed, en fin kiste og en gravsten (pengene skulle stadig kun gå til at det var familien og ikke den 'alm' befolkning der kom med til begravelsen), men det ville familien ikke have, det var 'ikke nødvendigt'....

Hvor er det synd at noget barn skulle starte og ende sine dage på den måde... Mener også Brianna har en storebror der er godt 1 år ældre end hende - hvor er det også synd, at han ved hvad hans forældre har gjort (og familien)

Anmeld

14. februar 2012

L&V

hautecouture skriver:

De er skøre i hovedet hele den familie. Da Brianna skulle begraves blev det jo også gjort i hu-hej tempo og meget overfladisk kun med et lille 'skilt' med navnet og den 'yderligere' del af familien, som ikke anede noget før hendes død, måtte ikke komme med til begravelsen. Navnet blev fjernet så snart hun var begravet. Da 'navneskiltet' kom tilbage på graven og folk der aldrig havde kendt eller mødt Brianna mødte op for at lægge roser, bamser og vise medfølelse for det lille menneske, satte familien et låst BUR op om graven, så der ikke kunne lægges blomster... Som om det lille mus ikke manglede omsorg nok mens hun var i live, så tog de det sgu også fra hende da hun var død

Der blev også indsamlet et større pengebeløb til familien inden begravelsen (da de var ude at sige, de ikke havde råd til en 'rigtig' begravelse med gravsten og sådan), så der kunne blive holdt en flot begravelse med mindehøjtidelighed, en fin kiste og en gravsten (pengene skulle stadig kun gå til at det var familien og ikke den 'alm' befolkning der kom med til begravelsen), men det ville familien ikke have, det var 'ikke nødvendigt'....

Hvor er det synd at noget barn skulle starte og ende sine dage på den måde... Mener også Brianna har en storebror der er godt 1 år ældre end hende - hvor er det også synd, at han ved hvad hans forældre har gjort (og familien)

Det har hun også, håber han er hos en god familie. Må jeg høre hvor du har set det program?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.