hautecouture skriver:
Vidste ikke lige hvor jeg skulle gøre af set, så det kommer herind. Det er et rent jeg-kan-ikke-forstå-hvordan-mennesker-kan-være-så-modbydelige-indlæg 
Jeg er pt hos mine forældre og igår da jeg lå inde i gæstesengen sammen med Aya kunne jeg ikke falde i søvn, så jeg zappede og fandt en prøvekanal (kan ikke huske hvad den hed) der viste en dokumentar om Brianna Lopez's alt, alt for korte liv. Der er masser forfærdelige sager om børnemishandKing og de er allesammen lige modbydelige, grunden til, at jeg blev en smule mere følelsesladet over denne sag er, at Brianna kun blev 5 måneder - samme alder som Aya har nu. Derudover havde politiet i New Mexico offentliggjort billederne fra Briannas obduktion hvor man kan se hende helt forslået, på trods af, at de har gjort hende rigtig fin. Blå mærker fra top til tå - næsten ikke et eneste sted på kroppen er gået fri for slag
Grunden til de offentliggjorte billeder skulle findes i, at politiet var SÅ chokerede over, at ingen - hverken tæt familie eller venner eller naboer, havde været opmærksomme eller meldte misbruget, så billederne skulle både gøre amerikanerne opmærksomme så lignende episoder måske kunne forhindres og for at ære Brianna. Billederne fra hendes obduktion er nemlig de eneste der nogensinde er taget af hende. Et redigeret billede der viser en fin lille "sovende" Brianna er derfor nu, et af USAs mest brugte billeder i kampen mod mishandling af børn. Udfra skaderne på den lille krop kunne man konkludere, at Brianna varblevet slået, kastet med, bidt, rystet, voldtaget og sparket lige fra fødslen. 5 måneder kæmpede hun for sit lille liv mens bl.a. Hendes mormor og ene onkel vidste hvad som foregik, men ikke brød ind på trods af mishandlingen fra Briannas mor, far og anden onkel... Det gør så vanvittigt ondt at høre om sådanne sager og hvor er der mange forfærdelige - også sagen og Baby P fra England og vores egen lille Tobias giver mig myrekryb. Hvordan KAN de gøre det ??? 
Brianna ville have været blevet 10 år idag, den 14. Februar 2012, hvis det ikke var for hendes mor, far, onkel og resten af familien der vendte det blinde øje til.
Derfor; vær opmærksom derude og husk at man kan redde skæbner ved at turde melde misbruget. Rip til Brianna og alle andre smukke engle, der har været udsat for det ultimative svigt af de personer der burde stå barnet aller nærmest og fylde behovet for omsorg, nærvær pg kærlighed !! Puha, var nød til at få det ud..
Jeg har ikke ord for det, (har lige set videoen). De folk skulle have livstid i det værste fælgsel...! og så skulle det grimme hegn rundt om hendes grav bare væk...