Brugernavns-tråd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2012

Muffin_girl

Himmelsmil skriver:

Hvorfor hedder i det i gør herinde?

Inspireret fra et andet forum kunne det være sjovt at se hvorfor folk hedder det de gør i brugernavnet.

Jeg hedder himmelsmil pga. et natur-billede min far havde på hans computer engang som han havde navngivet 'himmelsmil'. Og billedet var utrolig smukt + jeg synes det lyder flot

hvad er jerres grund?  

Aalborgpigen fordi jeg er fra Aalborg (næsten ) pigen fordi jeg ikke selv syntes jeg er en dame endnu!

Men er jeg en kvinde? Jeg er ikke så god til at betegne mig selv som kvinde endnu.. For hvornår er man det .: Det er en anden debat  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2012

M (:

Jeg hedder M (: fordi M er forbogstavet i mit navn (og så er det samtidig M for mor, som er en stor drøm!). Da jeg først oprettede profilen ønskede også jeg at være lidt anonym. Derfor "kun" M (:

Anmeld

13. februar 2012

Røverdatter

AalborgPigen skriver:

Aalborgpigen fordi jeg er fra Aalborg (næsten ) pigen fordi jeg ikke selv syntes jeg er en dame endnu!

Men er jeg en kvinde? Jeg er ikke så god til at betegne mig selv som kvinde endnu.. For hvornår er man det .: Det er en anden debat  

Ja det er en anden debat. Men jeg har spurgt mig selv det samme, for synes faktisk også der er forskel på kvinde og dame. For mig lyder dame som ældre, og kvinde som yngre.... jeg er begyndt at kalde mig selv for kvinde, selvom jeg er 22 og stadig også føler mig som en pige

Det er det samme med den der 'hvornår er man voksen' debat

Anmeld

13. februar 2012

Muffin_girl

Himmelsmil skriver:

Ja det er en anden debat. Men jeg har spurgt mig selv det samme, for synes faktisk også der er forskel på kvinde og dame. For mig lyder dame som ældre, og kvinde som yngre.... jeg er begyndt at kalde mig selv for kvinde, selvom jeg er 22 og stadig også føler mig som en pige

Det er det samme med den der 'hvornår er man voksen' debat

Ja nemlig. Tror også jeg kan kalde mig kvinde så

Anmeld

13. februar 2012

Røverdatter

M (: skriver:

Jeg hedder M (: fordi M er forbogstavet i mit navn (og så er det samtidig M for mor, som er en stor drøm!). Da jeg først oprettede profilen ønskede også jeg at være lidt anonym. Derfor "kun" M (:

aah okay, har nemlig tænkt over dit navn når jeg er faldet over en tråd du har svaret på. Tænkte også at det sikkert var fornavnets første bogstav

Anmeld

13. februar 2012

ESV

Mit er min datters initialer og hendes fødselsdato

Anmeld

13. februar 2012

Kofoed.

Hedder Kofoed til efternavn og da Kofoed er tager, så måtte jeg finde på noget bagefter, først var det 33, da det er mit lykke tal, men folk begyndte at tror jeg var 33, så lavede et punktum i stedet. Så derfor hedder jeg Kofoed.

Anmeld

13. februar 2012

Røverdatter

AalborgPigen skriver:

Ja nemlig. Tror også jeg kan kalde mig kvinde så

hehe ja tror jeg godt du kan

Anmeld

13. februar 2012

Røverdatter

Kofoed. skriver:

Hedder Kofoed til efternavn og da Kofoed er tager, så måtte jeg finde på noget bagefter, først var det 33, da det er mit lykke tal, men folk begyndte at tror jeg var 33, så lavede et punktum i stedet. Så derfor hedder jeg Kofoed.

hihi, godt at du fandt ud af det tror også jeg ville have forvekslet det med alder..

Anmeld

13. februar 2012

Røverdatter

ESV skriver:

Mit er min datters initialer og hendes fødselsdato

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.