Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg hed først Daniel&Nadia - men noget gik galt med profilen da jeg oprettede den, og da jeg skulle oprette mig igen, var navnet taget (nok af mig selv), så det blev Nadia&Daniel istedet.
Nadia&Daniel = mit og min mands navne
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jeg hedder lucas<3 simpel fordi min dreng hedder lucas..
MoarHvidovre skriver: Jeg hedder MoarHvidovre fordi, at alle i min mødregruppe 2009 1. kvartal kaldte sig noget med mor og så bor jeg i Hvidovre
Jeg hedder MoarHvidovre fordi, at alle i min mødregruppe 2009 1. kvartal kaldte sig noget med mor og så bor jeg i Hvidovre
hehe, jeg har også boet i hvidovre
Himmelsmil skriver: Hvorfor hedder i det i gør herinde? Inspireret fra et andet forum kunne det være sjovt at se hvorfor folk hedder det de gør i brugernavnet. Jeg hedder himmelsmil pga. et natur-billede min far havde på hans computer engang som han havde navngivet 'himmelsmil'. Og billedet var utrolig smukt + jeg synes det lyder flot hvad er jerres grund?
Hvorfor hedder i det i gør herinde?
Inspireret fra et andet forum kunne det være sjovt at se hvorfor folk hedder det de gør i brugernavnet.
Jeg hedder himmelsmil pga. et natur-billede min far havde på hans computer engang som han havde navngivet 'himmelsmil'. Og billedet var utrolig smukt + jeg synes det lyder flot
hvad er jerres grund?
Jeg hedder FrkLarsen fordi jeg er en Frøken Larsen, er ikke så kreavtivt anlagt når det gælder brugernavne
Mira0911 skriver: Hedder Mira0911 fordi jeg fik en Mira i 2009, Jeg selv fik Mira 2011 og fik en Mira datter mere i 2011.... Mira stammer fra min barndom... Var på en lejr... Gik med en søskende par som hed Mari og Mira... Mira forelskede jeg mig fuldstændigt i... Det skulle et af mine børn hvert fald hedde... Meen det synes kæresten ikke om... Så det blev i stedet et andet fornavn til mine piger... Så nu hedder vi alle 3 til fornavn XXXXXX Mira...
Hedder Mira0911 fordi jeg fik en Mira i 2009, Jeg selv fik Mira 2011 og fik en Mira datter mere i 2011....
Mira stammer fra min barndom... Var på en lejr... Gik med en søskende par som hed Mari og Mira... Mira forelskede jeg mig fuldstændigt i... Det skulle et af mine børn hvert fald hedde... Meen det synes kæresten ikke om...
Så det blev i stedet et andet fornavn til mine piger... Så nu hedder vi alle 3 til fornavn XXXXXX Mira...
hvor sejt at du har holdt fast i det og sejt at i alle hedder det
Jeg hedder kruse90, da jeg hedder kruse til efternavn og er fra 90heheSå ikke noget helt vildt i detMen ja det er sjovt at se hvad der ligger bag brugernavnene
FrkLarsen skriver: Jeg hedder FrkLarsen fordi jeg er en Frøken Larsen, er ikke så kreavtivt anlagt når det gælder brugernavne
Det er også helt fint med et simpelt navn synes jeg så er du sikkert kreativ på andre områder hehe
Kruse90 skriver: Jeg hedder kruse90, da jeg hedder kruse til efternavn og er fra 90heheSå ikke noget helt vildt i detMen ja det er sjovt at se hvad der ligger bag brugernavnene
Ja det er nemlig sjovt, også selvom det "bare" er efternavn eller fornavn, eller bebsens navn
Himmelsmil skriver: hvor sejt at du har holdt fast i det og sejt at i alle hedder det
Ja, jeg ELSKER navnet...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128