at skændes med kæresten/manden..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2012

B&J

FrkZier skriver:

det som om vi tager den i perioder, der går nogen uger uden noget, så tager vi lige 3 dage hvor vi bare irritere hinanden voldsomt.. lidt som man har åbnet lidt for boksen og så kommer hele lortet bare 

hihihihii det er lige som her hjemme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2012

FrkZier

LunaLykke skriver:

Synes nogle folk kan være så ufølsomme. En graviditet er jo ikke ligesom kiks, at taber man, jamen så tager man da bare en ny, og ups, taber man igen, så tager man en ny.

Undskyld den lille metafor, men det var bare for ligesom at understrege, at det jo ikke bare er noget man gør og ikke noget man bare kommer over med det samme .

Tag det i jeres tempo, og luk af for folks kommentarer. Fortæl dem evt. at I ikke synes det er rart at høre på .

du har helt ret.. folk for det lidt til at lyde som om det bare er et lille bitte bump on the road.. det bare lidt frustrende synes jeg..

vi prøver også at tage den tid der tager, men det bare som om alle andre forventer en ny bebse med det samme..

Anmeld

12. februar 2012

FrkZier

SilasMor skriver:

Kender det alt alt for godt. Vi skændes desværre en hel del. Men tror det hele bunder ud i en skidt økonomi, træls gæld og det at vi er blevet forældre.

Jeg har en meget kort lunte for tiden, eller det har jeg haft siden graviditeten med vores den store. Mine hormoner gik helt amok og da jeg så blev gravid igen allerede da Silas var 4 måneder gammel, blev det ikke bedre for det betød at jeg ikke ville nå at komme i arbejde, hvilket ellers var planen. Så jeg er stadig 'fanget' hjemme og vil være det frem til efteråret. 

Jeg er hunderæd for at kæresten lige pludselig får nok og smutter, ikke at jeg ikke ville kunne forstå ham til en vis grad, for jeg kan godt nok være en bitch ind imellem  Han siger godt nok at han ikke kunne finde på det, men alle kan vel få nok på et tidspunkt 

Nu skal vi bare (forhåbentligt) bare overleve denne barsel og så skal jeg i arbejde, så vi kan få en fornuftig økonomi og få hverdagen til at kører normalt. 

det bare irriternende at man godt selv ved man er en bitch nogen gange, og man tænker jo man skal lade være - men man kan jo ikke bare stoppe de følelser man har.. men jeg ved personligt at det for min kæreste betyder meget at jeg indrømmer at jeg godt ved jeg nogen gange måske liiiiige overreagere lidt.. så kan han heldigvis bære over med en del 

Anmeld

12. februar 2012

FrkZier

B&J skriver:

hihihihii det er lige som her hjemme

så det måske meget normalt alligvel

Anmeld

12. februar 2012

Muffinmus

mjø, vi skændes vel en bitte smule en gang om måneden hvis overhovedet det, tror det er meget mindre, måske et større skænderi en gang om året eller hvert andet år.....

Gider ikke rigtigt skøndes, men på den anden side gider jeg heller ikke finde mig i alting hvis jeg ikke synes det er ok.

Genelret vil jeg ikke sige vi skændes, vi dikutere nogle gange lidt mere alvorligt end andre gange, men blievr sjældent sure på hinanden, mest bare lidt irriteret men det går nu ret hurtigt over.:-)

Vi har 12 år sammen på bagen så vi kender jo hinanden svagheder og styrker og det er godt på mange måder. 

Anmeld

12. februar 2012

FrkZier

MariaE skriver:

mjø, vi skændes vel en bitte smule en gang om måneden hvis overhovedet det, tror det er meget mindre, måske et større skænderi en gang om året eller hvert andet år.....

Gider ikke rigtigt skøndes, men på den anden side gider jeg heller ikke finde mig i alting hvis jeg ikke synes det er ok.

Genelret vil jeg ikke sige vi skændes, vi dikutere nogle gange lidt mere alvorligt end andre gange, men blievr sjældent sure på hinanden, mest bare lidt irriteret men det går nu ret hurtigt over.:-)

Vi har 12 år sammen på bagen så vi kender jo hinanden svagheder og styrker og det er godt på mange måder. 

min kæreste og jeg er bare gode til begge at være pisse stædige, men når vi så kommer op i de høje toner, kommer vi så heldigvis også hurtigt ned igen, lidt som om vi bare lige skal have lov til at blive sure og så BUM så det godt igen..

- min kæreste var heldigvis så dejlig at han kom hen her til aften og kyssede mig og sagde han elskede mig, så det lige pludselig som om alt er glemt 

Anmeld

12. februar 2012

Silas&Mille

FrkZier skriver:

det bare irriternende at man godt selv ved man er en bitch nogen gange, og man tænker jo man skal lade være - men man kan jo ikke bare stoppe de følelser man har.. men jeg ved personligt at det for min kæreste betyder meget at jeg indrømmer at jeg godt ved jeg nogen gange måske liiiiige overreagere lidt.. så kan han heldigvis bære over med en del 

Jeg har også indrømmet overfor kæresten at jeg godt ved at jeg er en bitch nogle gange. Og ja det er hammer svært at lave om på 

Anmeld

12. februar 2012

FrkZier

SilasMor skriver:

Jeg har også indrømmet overfor kæresten at jeg godt ved at jeg er en bitch nogle gange. Og ja det er hammer svært at lave om på 

det er pisse svært, fordi så indrømmer man jo også lidt at fejlen ligger hos en selv ( selvom han også nogen gange selv er skyld i jeg bliver hys.) men specielt da jeg var gravid, blev jeg bare SÅ hidsig af ingenting, hvor jeg også en dag måtte sige til ham at han virkelig skulle huske at selvom jeg måske blev hysterisk og begyndte at tude - var det altså ikke fordi han gjorde noget forkert, jeg var bare totalt hormon påvirket :p og det hjalp, fordi så blev han ikke hysterisk ligesom jeg gjorde hehe..

Anmeld

12. februar 2012

B&J

FrkZier skriver:

så det måske meget normalt alligvel

ja lige det syntes jeg er meget alm men tror det er meget forkelligt fra person til person

Anmeld

12. februar 2012

FrkZier

B&J skriver:

ja lige det syntes jeg er meget alm men tror det er meget forkelligt fra person til person

nogen gange når vi så har de her kontroverser tænker jeg bare - FUCK DET MAGTER DET IKKE.. og så ca. 4 sekunder efter ved jeg jo igen at jeg ikke vil andet end at være sammen med min kæreste! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.