at skændes med kæresten/manden..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2012

christina92

FrkZier skriver:

jeg går selv meget op i at hvis jeg gør noget der irriteren Andreas, skal han sige det - så jeg evt. kan ændre det - fx det måden jeg gør et eller andet på, så kan jeg prøve at gøre det på en lidt anden måde så det ikke går ham på.. men stadig, når vi så siger disse ting til hinaden, går vi bare i forsvars position.. også fordi vi så er utrolig "gode" til at sige det lidt for hårdt, så det netop lyder som kritik, uden det er det.. 

jeg prøver derfor at ligge meget vægt på at det er noget JEG synes er øv, det ikke fordi han gør noget forkert, men det er MINE følelser der siger sådan osvosv.. 

på trods af jeg arbejder som lærervikar er jeg bare slet ikke pædagogisk haha!!

sådan har jeg det også, vil jo gerne ændre ting hvis det irritere ham.

Jeg tager den også altid hjem på egen banehalvdel, og det er noget af det vigtigste i kommunikation for en hver mand vil altid synes han skal gøre dig glad og beskytte dig, så hvis man siger: jeg bliver ked af det når du gør sådan og sådan, vil han altid gøre mere for at ændre det end hvis man siger: helt ærligt det er irriterende du gør sådan gider du godt holde op.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2012

FrkZier

LunaLykke skriver:

Det da også trist hvis folk har "glemt" at spørge hvordan HAN har det. For selvfølgelig har det også været rigtig hårdt for ham.

Nu kender jeg jer jo slet ikke og sådan, men måske hvis du ligesom kan få åbnet lidt op hos ham, også selvom han måske skal rippe op i nogle ting han måske har lukket inde. For det kunne måske bringe jer endnu tættere sammen, at I har oplevet det her, og klaret jer igennem.

Men altså, det kan også bare være en af de der perioder hvor man bare ikke lige kan overskue hinanden og hvor alt bare er møg irriterende