Nattøs skriver:
Ej undskyld mig, men hvad er det for nogle latterlige pædagoer, ja undskyld mig. Jeg havde bestemt hivet fast i kommunen som står for dette område og klaget over deres måde at handle på, den dårlig mave, virker for mig at se, som dårlig undskyldning for at komme af med et barn. Jeg har læst hele tråden og må ærlig sige, jeg havde krævet mit barn flyttet. Bare fordi at dit barn tager sig til øret behøver da ikke være fordi at det har ondt eller problemer med øret, kunne det være fordi at der var larm den dag, at dit barn ikke bliver lagt rigtigt mærke til. Ja jeg havde pakket mit barn og fået det væk der fra og især som første gangs mor, er det da super vigtigt at kunne snakke om sit barns hverdag, når man kommer og henter barnet.. Ja er selv første gangs mor og ihhhhhhh....
altså til sommer
De ringede igen idag og sagde jeg skulle hente hende. Denne gang sagde de at de ikke var ude på at "kører på mig", men de var bekymret og det ville selvf. hjælpe dem en del dernede hvis hun ikke havde afføring.
Nu har jeg valgt at holde hende hjemme og se hvordan hendes afføring er. Jeg har både ringet til min SP, snakket med andre SP og snakket med dem fra apoteket. De kommer alle med forskellige råd. De siger dog alle: "er hun glad for at være dernede". og "problemet" er at det er hun jo, hun løber dem imøde glad og vil op til dem om morgen.
Men det er sådan lidt når den ene siger: "giv hende banan det giver hård mave". og den anden siger: "giv hende laktolose, for det kan være hun i virkeligheden er forstoppet"... man bliver jo helt forvirret...
Så nu er jeg blevet sippet mor! og nu gør jeg krav på afførings prøver og div. test (allergi måske) indtil jeg får et svar!
Anmeld