Min lille Bella"-rina" + billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2012

lilledittemor

LotusCPH skriver:

Årrh nogle skønne billeder Den der hummeldragt er nu også ret nuser - overvejer en til vores knægt

Tak

Den er også rigtig fed! og god varm

Ej hvor er du bare flot!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2012

Miss Church

Årrrrh hvor er hun bare mega lækker! Hvor er hun bare sød!

Anmeld

10. februar 2012

Chalala85

Ditte_Marie skriver:

Det var også længe - hvordan satte de dig i gang?

Ja det tror jeg også at det er, man skal jo også lige lære den lille at kende. Dejligt at han er glad for de små - håber ikke at han bliver jaloux så

Har i fundet et navn?

Fik stikpiller af 3 gange og derefter vestimulerende drop, så tog de vandet osv.. et helvede rent ud sagt

Ja vi har fundet navn, men vi holder det hemmeligt til han kommer ud hehe.. spænding til det sidste

Jeg tror ikke der vil komme så meget jalusi, han er ikke rigtig typen, men lidt skal der nok komme hvis jeg ikke lige har tid til et eller andet med ham når den lille kræver lidt ekstra.

Anmeld

10. februar 2012

Mettemus

Ditte_Marie skriver:

Tak

Det er skam også meget idyllisk ;D utrolig nemt - men gud hvor tiden flyver afsted! jeg frygter allerede når min barsel slutter

Det skal også bare nydes! Det lyder heldigvis som om hun lader jer gøre det. Og ja - det går sindssygt hurtigt! Men heldigvis er det kun baby der bliver ældre, ikke mor

Anmeld

11. februar 2012

Timmner

Først og frammest.. rigtig flotte billeder hub ser super sød ud ... Vores dreng er også 7 uger og sover rigtig længe, fra 22-22 til 6:30- 7:30 uden at vågne så nu får mor og far rigtig sovede han er blevet rigtig næm nu det kan ikke være bedre, men han spiser også rigtig meget inden han falder i søvn ved mit bryst.. han får også kun bryst det er virkelig hyggeligt synes jeg, og vi har også snakket om nr 2 baby. Og er blevet enige om 2 års mellem rum

Anmeld

11. februar 2012

Dot D

Så CUTE

Anmeld

11. februar 2012

Kamulla

årh hvor er hun skøn... hvor bor i henne ?? kunne VIRKELIG godt tænke mig at tage nogle billeder af hende

Anmeld

13. februar 2012

LotusCPH

Ditte - Marie : I så meget lige måde og tak da 

Ja de ser også dejlig varme ud de dragter, man sku selv være bebs - de må ha det skøøønt med alt det de har nu til dags

Skønne billeder af datter altså, fiiint strutskørt

Anmeld

13. februar 2012

lilledittemor

Miss Church skriver:

Årrrrh hvor er hun bare mega lækker! Hvor er hun bare sød!

Tak

Anmeld

13. februar 2012

lilledittemor

Chalala85 skriver:

Fik stikpiller af 3 gange og derefter vestimulerende drop, så tog de vandet osv.. et helvede rent ud sagt

Ja vi har fundet navn, men vi holder det hemmeligt til han kommer ud hehe.. spænding til det sidste

Jeg tror ikke der vil komme så meget jalusi, han er ikke rigtig typen, men lidt skal der nok komme hvis jeg ikke lige har tid til et eller andet med ham når den lille kræver lidt ekstra.

Åh - det der drop, det er de sgu ikke så gode til at styre

Ih hvor spændende forstår slet ikke hvordan i kan holde det hemmeligt

Men mon ikke at baby's far kan tage over så du kan få tid med din største søn?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.