Min lille Bella"-rina" + billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2012

lilledittemor

Saram skriver:

Hvor er hun bare yndig !

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2012

Laura.

Ditte_Marie skriver:

Åh det er forfærdeligt - jeg har slet ikke tid til at være herinde mere. Næsten.. Så nu må jeg tage natten i brug Bella ligger på sofaen og sover <3 og vi burde egentlig gå i seng. Men savner baby.dk..

Hun er heldigvis stadig den nemmeste baby i verden <3 sover op til seks timer i træk om natten og skal højest have mad 3 gange i tidsrummet ca. 00-10, hvor hun rent faktisk sover mens hun spiser

Når hun så vågner kl. 10, så er hun vågen 1 1/2-2 timer, og så sover hun igen indtil midt-sen eftermiddag, hvor hun så er vågen hele aftenen <3 Så der bliver ordnet en masse praktisk.

Far er startet på arbejde igen, så jeg har hende alene om natten. Og det går super, for hun smasker kun lidt når hun er sulten, så far vågner ikke, når hun jo ikke græder Så han får sovet igennem.

Hun er ved at være ovre sit første tigerspring, og det gik ret smertefrit. "Kun" tre aftener hvor hun var ked af det i en halv times tid, så vi måtte vugge hende i søvn <3 Men når hun så vågnede lidt efter, var alt godt igen <3

Vi var til fem ugers undersøgelse for små to uger siden (hun er syv uger på mandag), der blev hun målt til 59cm og vejede 5100gram.

Lige som hun skal være - dog en lille smule flad i baghovedet, så det arbejder vi på

Det er utrolig nemt at være mor synes jeg. Så vi snakker allerede om nr. 2  Selvom vi nok venter nogle år endnu

Baby'er i er savnet!

- i får lige nogle billeder

nr. 1 og 2 - Bella"rina"

nr. 3 - min fine dragt

nr. 4 - putter på fars plads i mors og fars seng <3

Hvor er hun smuk !

Anmeld

10. februar 2012

TrineMine86

Ditte_Marie skriver:

Åh det er forfærdeligt - jeg har slet ikke tid til at være herinde mere. Næsten.. Så nu må jeg tage natten i brug Bella ligger på sofaen og sover <3 og vi burde egentlig gå i seng. Men savner baby.dk..

Hun er heldigvis stadig den nemmeste baby i verden <3 sover op til seks timer i træk om natten og skal højest have mad 3 gange i tidsrummet ca. 00-10, hvor hun rent faktisk sover mens hun spiser

Når hun så vågner kl. 10, så er hun vågen 1 1/2-2 timer, og så sover hun igen indtil midt-sen eftermiddag, hvor hun så er vågen hele aftenen <3 Så der bliver ordnet en masse praktisk.

Far er startet på arbejde igen, så jeg har hende alene om natten. Og det går super, for hun smasker kun lidt når hun er sulten, så far vågner ikke, når hun jo ikke græder Så han får sovet igennem.

Hun er ved at være ovre sit første tigerspring, og det gik ret smertefrit. "Kun" tre aftener hvor hun var ked af det i en halv times tid, så vi måtte vugge hende i søvn <3 Men når hun så vågnede lidt efter, var alt godt igen <3

Vi var til fem ugers undersøgelse for små to uger siden (hun er syv uger på mandag), der blev hun målt til 59cm og vejede 5100gram.

Lige som hun skal være - dog en lille smule flad i baghovedet, så det arbejder vi på

Det er utrolig nemt at være mor synes jeg. Så vi snakker allerede om nr. 2  Selvom vi nok venter nogle år endnu

Baby'er i er savnet!

nr. 1 og 2 - Bella"rina"

nr. 3 - min fine dragt

eeej hvor er hun smuk  

og fantastisk ide med bella (rina) haha

Anmeld

10. februar 2012

L&V

Ditte_Marie skriver:

Baby'er i er savnet!

nr. 1 og 2 - Bella"rina"

nr. 3 - min fine dragt

Hvor er hun sød og hvor er det da bare et fedt balarina skørte

Anmeld

10. februar 2012

lilledittemor

Chalala85 skriver:

Jamen, hvad skal jeg dog sige... hold op hvor er hun skøn

Du er også savnet herinde, meeeen kan godt forstå meget af tiden går på guldet 

Glæder mig til jeg ikke har tid til at være herinde så meget hihi

Tak søde

Sådan er det jo - der kan da heller ikke være lang tid igen nu  Jeg glæder mig til at se ham!

Det kan jeg godt forstå! Tror du egentligt at det bliver svært med to børn? (jeg er allerede skruk igen, derfor jeg spørger )

Anmeld

10. februar 2012

lilledittemor

maria_wlt skriver:

Fantastiske billeder.. MEGET MEGET smuk pige i har fået  Og helt vild med al den hår hun har... Hun bliver en rigtig heart breaker...

Ih tak hvor er du sød

Hehe, det tror jeg ikke at hendes farmand bliver glad for

Anmeld

10. februar 2012

lilledittemor

heidi30 skriver:

Skøn skøn. 

Den dragt havde Malte også og sov ude i den hele sidste vinter, med en voksi og han var altid dejlig varm 

Tak

Det er også rigtig god

Anmeld

10. februar 2012

lilledittemor

Nessie skriver:

Hvor er hun sød, er helt vild med hendes hår

Tak det er vi også.. hehe

Anmeld

10. februar 2012

lilledittemor

Laura. skriver:

Hvor er hun smuk !

Tak

Anmeld

10. februar 2012

lilledittemor

TrineMine86 skriver:

eeej hvor er hun smuk  

og fantastisk ide med bella (rina) haha

Tak

Ej hvor er din Magnus bare herre lækker! bliver helt glad af at se ham smile/grine sådan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.