Min lille Bella"-rina" + billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2012

Chalala85

Ditte_Marie skriver:

Tak søde

Sådan er det jo - der kan da heller ikke være lang tid igen nu  Jeg glæder mig til at se ham!

Det kan jeg godt forstå! Tror du egentligt at det bliver svært med to børn? (jeg er allerede skruk igen, derfor jeg spørger )

Nej små 30 dage.. forhåbentlig

Puha, tanken har strejfet mig. Altså jeg vil sige at punkt 1. er Mikkel snart 5 år hvilket nok gør det nemmere i forholdet til 2 helt små børn. Han er mere selvstænding osv. punkt 2. Så er Mikkel hos sin far hver 2. weekenden og nogle gange uger er han der 2 hverdage.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2012

lilledittemor

Månsson skriver:

Hvor er hun sød og hvor er det da bare et fedt balarina skørte

Tak

Det er købt på eBAY.com

Anmeld

10. februar 2012

L&V

Ditte_Marie skriver:

Tak

Det er købt på eBAY.com

Uh tak må da hvis lige ind og kigge

Anmeld

10. februar 2012

lilledittemor

Chalala85 skriver:

Nej små 30 dage.. forhåbentlig

Puha, tanken har strejfet mig. Altså jeg vil sige at punkt 1. er Mikkel snart 5 år hvilket nok gør det nemmere i forholdet til 2 helt små børn. Han er mere selvstænding osv. punkt 2. Så er Mikkel hos sin far hver 2. weekenden og nogle gange uger er han der 2 hverdage.

Gik du tiden ud med Mikkel?

Ja, det hjælper selvfølgelig på det at han er så stor

Det er vel hårdt i starten - men når de så kan lege sammen, så har jeg hørt at det er nemmere at have to, så de beskæftiger hinanden lad os håbe det

Anmeld

10. februar 2012

lilledittemor

Månsson skriver:

Uh tak må da hvis lige ind og kigge

Anmeld

10. februar 2012

Mettemus

Bella Bella <3 hun er virkelig yndig. Det lyder bare så idyllisk det hele - jeg kommer helt til at savne min egen barsel... Som sluttede i tirsdags

Anmeld

10. februar 2012

Chalala85

Ditte_Marie skriver:

Gik du tiden ud med Mikkel?

Ja, det hjælper selvfølgelig på det at han er så stor

Det er vel hårdt i starten - men når de så kan lege sammen, så har jeg hørt at det er nemmere at have to, så de beskæftiger hinanden lad os håbe det

JA altså, jeg var sat til d. 15/4-07 men blev sat igang d. 13/4-07 fordi de mistænkte vandafgang, men han kom først ud d. 15/4-07 3 dages igangsættelse... pheew, never again.

Det vil helt sikker være hårdt i starten lige gyldigt hvilken aldersforskel der er. Der er nok problemer på en eller anden måde hehe.

Tror bestemt fordelen kommer når de kan lege sammen. Mikkel er dog meget glad for små børn så håber lidt han stadig er det når bøvsen kommer

Anmeld

10. februar 2012

lilledittemor

Chalala85 skriver:

JA altså, jeg var sat til d. 15/4-07 men blev sat igang d. 13/4-07 fordi de mistænkte vandafgang, men han kom først ud d. 15/4-07 3 dages igangsættelse... pheew, never again.

Det vil helt sikker være hårdt i starten lige gyldigt hvilken aldersforskel der er. Der er nok problemer på en eller anden måde hehe.

Tror bestemt fordelen kommer når de kan lege sammen. Mikkel er dog meget glad for små børn så håber lidt han stadig er det når bøvsen kommer

Det var også længe - hvordan satte de dig i gang?

Ja det tror jeg også at det er, man skal jo også lige lære den lille at kende. Dejligt at han er glad for de små - håber ikke at han bliver jaloux så

Har i fundet et navn?

Anmeld

10. februar 2012

lilledittemor

Mettemus skriver:

Bella Bella <3 hun er virkelig yndig. Det lyder bare så idyllisk det hele - jeg kommer helt til at savne min egen barsel... Som sluttede i tirsdags

Tak

Det er skam også meget idyllisk ;D utrolig nemt - men gud hvor tiden flyver afsted! jeg frygter allerede når min barsel slutter

Anmeld

10. februar 2012

LotusCPH

Årrh nogle skønne billeder Den der hummeldragt er nu også ret nuser - overvejer en til vores knægt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.